ТАКІ наміри має кондитерська корпорація "Рошен".
Ідея створення музею виникла кілька років тому в гендиректора компанії В"ячеслава Москалевського.
— Тричі на день ми проводимо екскурсії для дітей фабрикою. Черги до нас займають за 6–9 місяців. Тому й виникла ідея створення музею, — розповідає "ГПУ" Богдан Золочевський, 29 років, начальник відділу реклами "Рошена".
За його словами, відвідувачам розповідатимуть історію виникнення шоколаду, демонструватимуть, як працюють зменшені лінії з виробництва цукерок, пропонуватимуть власноручно виготовити шоколадні плитки.
Нині "Рошен" шукає місце під музей. Керівництво компанії сподівається, що за два роки музей прийме перших відвідувачів. Екскурсії будуть безкоштовними.
Коментарі
2