Ексклюзиви
Середа, 19 грудня 2007 07:01

Відкрили пряму дорогу з Подолу на Троєщину

Автор: фото: УКРІНФОРМ
  Мостом через Гавань із наступного тижня їздитиме автобус №53 за маршрутом площа Контрактова —  пр-т Московський. Його обслуговуватимуть 15 автобусів
Мостом через Гавань із наступного тижня їздитиме автобус №53 за маршрутом площа Контрактова — пр-т Московський. Його обслуговуватимуть 15 автобусів

Чи розраховував побудувати міст саме так його головний проектант Георгій Фукс, загадка. Але кореспондент "ГПУ", переходячи через міст, підрахував кількість зроблених кроків. Вийшло рівно п"ятсот.

У понеділок по обіді міське керівництво відкрило новий міст, що з"єднує подільську вулицю Набережно-Хрещатицьку із Московським мостом.

Планують, що мостом і швидкісним проспектом рухатиметься більша частина транспорту, що прямує з центру на Оболонь та Троєщину. На міст можна потрапити з боку вул. Набережно-Хрещатицької, що виходить на Дніпро. За висхідною лінією його проклали на острів Рибальський. Три смуги для автомобілів пролягають під недобудованим Подільсько-Воскресенським мостом. Дорога йде повз клуб "П"ятий елемент" до перехрестя з вул. Електриків, де сполучається з ним. Тому тут установили світлофор. Із місця перетину шляхів — дорога лише на Оболонь та Московський міст.

Рух новим мостом поки що односторонній — у напрямку Оболоні. 2009-го будівельники обіцяють ввести в експлуатацію три зворотних смуги з Оболоні на Набережно-Хрещатицьку.

На спорудженні об"єкту одночасно працювали майже десять загонів ВАТ "Мостобуд". Дорога добре асфальтована. Аби київські зими якомога менше "роз"їдали" дорожнє покриття, під нього клали шар гідроізоляційних матеріалів. Попрацювали й над улаштуванням нової вулиці — Набережно-Рибальської. Уздовж траси набережну виклали бетонними сходами, а береги укріпили камінням та щебенем.

Мер перерізав стрічку близько 15.00, а потім джипом проїхав по новій дорозі. Заступники їхали автобусом позаду. Після того як міські чиновники роз"їхалися, керівники будівництва зібралися в двоповерховому зеленому будівельному вагончику. За вдале завершення робіт вони пили горілку "Хортиця". Окрім традиційних закусок, на столі була юшка. Варили її з морської риби, купленої в сусідньому супермаркеті.

Будівельники розповіли "ГПУ": улітку, за півроку до відкриття нової дороги, уночі на неї почали заїжджати стріт-рейсери — молодь, яка любить поганяти містом на автівках. Але робітники їх випровадили.

Із нагоди відкриття мосту Денис Гончаров, 24 роки, інженер підприємства "Мостобуд", написав вірша. Кореспондентові "ГПУ" він сказав, що на об"єкті часто доводилося працювати вночі. Тому він мало приділяв уваги родині. Попри це, Денис Гончаров гордий, що долучився до будівництва.

Міст здали на три роки швидше

Після відкриття нового мосту шлях у бік Оболоні скоротився на 4 км. Проект обійшовся містові в 331,2 млн грн. Протягом доби тут проїжджатиме 20 тис. автівок. Міст через Гавань планували відкрити 2010 року, але міська влада вирішила здати об"єкт достроково — через постійні затори на вулиці Електриків та Подолі.

Зараз ви читаєте новину «Відкрили пряму дорогу з Подолу на Троєщину». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 3933
Голосування Якими правами слід наділити жителів Києва без прописки?
  • Безкоштовною медичною допомогою, можливістю безкоштовного навчання дітей у школах та виховання в дитсадках
  • Голосуванням за муніципальну владу
  • Участю в голосуванні щодо перейменувань вулиць і зелених зон, зведення будівель та споруд
  • Громадяни мають вирішувати долю того населеного пункту, де вони прописані
  • Залишити без змін
  • Свій варіант напишіть у коментарях
Переглянути
Погода