Ексклюзиви
субота, 08 грудня 2007 07:10

У дворі стало тихо після дзвінка до колл-центру

Лише один телефонний дзвінок-скарга до колл-центру мерії поклав край проблемі, що кілька років не давала спокійно спати жителям бульв. Кольцова Микільської Борщагівки.

У дворі між багатоповерхівками NN18, 20 і 20а на Кольцова розташована 2-поверхова бойлерна "Київенерго". Мешканці цих будинків не могли спати через шум її насосів і агрегатів.

— Сильно гудіти вона почала ще 2000-го. Аж на мозок тиснуло. То було щось страшне. Спочатку на це старалися не звертати уваги. Але потім шум дістав усіх. Найгірше було сусідам, чиї вікна виходили у двір. Неможливо було нормально виспатися. Я засинала лише при включеному телевізорі, накривши голову ковдрою, — розповідає "ГПУ" Ірина Абрамова, 40 років, мешканка будинку N18.

У понеділок Ірина їхала на роботу. У маршрутці розговорилася з пасажиркою. Розповіла їй, що набридливі звуки заважають спати. Супутниця порекомендувала зателефонувати на 051. Сказала, що це телефон колл-центру мерії, що приймає скарги киян. Там Ірину уважно вислухали, зареєстрували звернення. Та жінка мало вірила в те, що це допоможе. Однак у вівторок увечері бойлерна працювала тихо.

Раніше 2001 року кияни писали колективні листи до тодішнього мера Олександра Омельченка та "Київенерго". Скаржилися, що через роботу бойлерної не можуть відпочивати. Інстанції відреагували на звернення лише за три місяці. Приїхали робітники "Київенерго". Деякий час прововтузилися у приміщенні бойлерної. Потім сказали людям, що полагодили насоси. Після цього протягом шести  років вони працювали безшумно. Та з літа 2007-го звуки знову з'явилися. І, за словами киян, нагадували деренчання стоматологічної бормашини.

— Чоловіків це дратувало менше, ніж жінок. Однак через гудіння неможливо було нормально спати. Тому я часто прокидався о другій ночі. Хвилин 10–20 полежиш, почекаєш, доки вона стихне на пару хвилин. Лише тоді засинаєш. Наталя, моя дружина, пила заспокійливий настій піону. Ледь не щоранку скаржилася, що не виспалася, почувається зле, бо сильно болить голова, а на роботу треба йти, — згадує Ігор Кадиш, 58 років, із будинку N18.

Володимир Потоцький, який теж живе на бульв. Кольцова, — інвалід першої групи. На ніч умикав телевізор. Каже, інакше не міг заснути.





До колл-центру телефонували 1,5 мільйона разів

Колл-центр 051, або Служба допомоги мера киянам, працює з 10 липня 2006 року.

У штаті 118 працівників та 10 стажерів.

За час роботи колл-центру на номер 051 зателефонували 1 млн 400 тис. разів.

Зараз ви читаєте новину «У дворі стало тихо після дзвінка до колл-центру». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 7644
Голосування Якби вибори мера Києва відбувалися найближчим часом, за кого б віддали свій голос?
  • Віталій Кличко
  • Борислав Береза
  • Микола Томенко
  • Марина Порошенко
  • Роман Грищук
  • Олексій Кучеренко
  • Андрій Іллєнко
  • Сергій Притула
  • Юрій Левченко
  • Свій варіант
Переглянути