Завтра, 18 серпня закриють на реконструкцію Шулявський міст. Вона триватиме до січня 2020-го.
За півтора року на Шулявському шляхопроводі з'являться нові з'їзди і додаткові смуги, повідомили у прес-службі транспортного департаменту КМДА.
Розбирати старий міст почнуть найближчими тижнями. Водіям доведеться об'їжджати будівництво сусідніми вулицями. Там збільшать кількість світлофорів. Навесні почнеться другий етап реконструкції шляхопроводу.
"Потрібно знести цех заводу і там добудувати лівоповоротний і правоповоротний з'їзд. Також аварійну естакаду потрібно розібрати і створити на її місці нову, тільки ширшу", - пояснює Дмитро Беспалов, фахівець із транспортного планування КМДА.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У КМДА намалювали схему об'їзду Шулявського мосту
Щоправда, у столичній адміністрації досі тривають дискусії, чи треба зносити один із цехів заводу "Більшовик".
"Головна проблема, яка є на Шулявському шляхопроводі, - це ширина проїжджої частини. Міст необхідно розширити з 4 до 6, а то і до 8 смуг руху", - вважає Олександр Кава, радник Державного агентства автомобільних доріг України.
Збільшити ширину естакади без знесення корпусу цеху можна за рахунок вільного місця між мостом і цехом. Тоді вартість реконструкції мосту знизилась би з 800 до 300 млн грн.
Терміни реконструкції шляхопроводу весь час переносилися. Роботи планували почати наприкінці червня-початку липня.
Коментарі