МИНУЛОЇ П"ЯТНИЦІ на пасажирів Сирецько-Печерської лінії метро очікував сюрприз.
Під час переїзду крізь недобудовану, раніше похмуру, станцію Львівська брама у вагони потягів увірвались яскраві рекламні вогні. Здивовані пасажири спостерігали за дельфінами в морі й косулями серед лісових дерев.
— Я спершу подумав, що це мені привиділось після вчорашньої гулянки, — признається киянин Микола Ліхтей, 31 рік, який їхав на роботу о восьмій ранку. — Дружині розповів, вона засміяла мене.
— Рік тому фірма "Бізнес Партнер Оптімал" уклала договір з метрополітеном про надання їй площі в підземному тунелі. У четвер працівники фірми встановили перший мультимедійний дисплей, на якому транслюватиметься реклама, — пояснює "ГПУ" Надія Шумак, керівник прес-служби Київського метрополітену. — Поки що це пробний варіант. Фірма хоче дослідити, як реагуватимуть пасажири на таке нововведення.
Голограми можна побачити лише між станціями Лук"янівська та Золоті ворота. Дорогою назад картинок не показують.
Коментарі
1