МИНУЛОГО четверга в Києві, на Столичному шосе, 90, відкрився автосалон "Кадиллак".
Його відкрила компанія "УкрАвтоЗАЗ-Сервіс", яка є підрозділом корпорації "УкрАвто". Її гендиректор Вахтанг Васадзе, 27 років, на відкритті розповів, що в Києві працює офіційний дилер "Кадиллака" (компанія "Дженерал Моторс Україна"). Але "УкрАвто" підписала угоду з виробником і тепер теж представлятиме іменитий американський бренд в Україні.
Маркетологи компанії стверджують: в Україні є попит на це авто. Як правило, їхні машини купують чоловіки старші 35 років, щомісячний прибуток яких — від $5 тис.
Представник компанії Володимир Іванов, 24 роки, каже, що перший "кадиллак" продали уже наступного дня після відкриття.
У салоні виставлені чотири моделі розкішних автомобілів — європейська версія седану люкс-класу "Кадиллак BLS" (305 272 грн), універсал-позашляховик SRX (420 665 грн) і лімузин STS за 490 355 грн. Нова версія великого позашляховика "Кадиллак Ескалейд" 2007 року випуску коштує там 530 250 грн.
За словами Володимира Іванова, саме "Ескалейд" — найпопулярніша модель "кадиллаків".
Салон дає трирічну гарантію без обмеження пробігу на всі моделі. Компанія планує продати до кінця року щонайменше 50 авто.
Під час відкриття автосалону гостей розважала співачка Гайтана. Конкурентів із "Дженерал Моторс Україна" не бачили.
Коментарі