27-річна Ольга тиждень чекала на квитки, замовлені в Інтернеті.
7 березня вона замовила два квитки на концерт музичного колективу "Хор Турецького". Заявку оформила на інтернет-сайті компанії "Партер" — Parter.ua. Квитки хотіла подарувати друзям 16 березня, на іменини. Концерт відбудеться 2 квітня в палаці "Україна".
— Зручніше замовити через Інтернет, бо мама постійно вдома, — пояснює "ГПУ" Ольга. Вона працює маркетологом.
Представник "Партера" пообіцяв доставити квитки 8 березня з десятої ранку до 15.00. Жінка розуміла: у свято навряд чи привезуть. Але квитки не привозили наступних три дні.
— Коли кур"єр не з"явився навіть 13 березня, я зателефонувала в компанію. Там пообіцяли: привезуть наступного дня, о десятій ранку. Але по обіді їх не було. По телефону сказали: кур"єри приходять на роботу о десятій. За кілька годин зателефонувала знову. Якийсь чоловік відповів: я даремно сперечаюсь, квитки можуть привезти взагалі через тиждень. Тобто, 21 березня. Пояснив причину — "кур"єри не встигають доїхати до лівого берега". Офіс фірми в центрі, на Городецького. Їм треба два тижні, аби доїхати на Троєщину? — обурюється Ольга.
— Троєщину обслуговуємо останньою. Туди їхати довше, от і виходять накладки. У нас не вистачає кур"єрів. Щодня маємо 150 замовлень, а постійно працюють три людини. Вони не можуть доставити замовлення всім наступного дня. Але протягом тижня всі точно отримують квитки, — каже "ГПУ" Сергій, координатор кур"єрів у "Партері".
Ольга скасувала замовлення. Поїхала й купила в касі біля Оперного театру на Володимирській. Витратила на все годину. Квитки через Інтернет жінка замовляла вперше.
Коментарі