субота, 19 серпня 2017 11:30

Котячий конфуз: як повернути гроші за зіпсований товар

Автор: tsn.
  як вберегтися від неякісного товару після конфузу в супермаркеті, де кіт справлял потребу в цукор
як вберегтися від неякісного товару після конфузу в супермаркеті, де кіт справлял потребу в цукор

Крупи, мука і цукор у супермаркеті нерідко продаються разом з міллю та іншими жучками, які там встигли завестися. А хліб часом цілий день лежить на відкритому прилавку, де будь-хто його може помацати голими руками.

Якщо куплений товар все ж не відповідає нормам, а всередині нього вже давно утворилася нова екосистема, цей продукт завжди можна повернути в магазин і вимагати свої гроші назад, повідомляє "Сегодня".

"Покупець може повернути цей продукт, а йому зобов'язані повернути гроші. Потім він може звернутися в органи захисту прав споживачів зі скаргою і вимогою вжити необхідних заходів. Якщо було завдано якоїсь шкоди здоров'ю, тоді вже можна звертатися навіть в поліцію, за відшкодуванням збитку, пов'язаного зі шкодою, завданою здоров'ю", - говорить юрист Юлія Золотаренко.

За права покупців тепер відповідає Державна служба з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів, яка почала працювати тільки в лютому минулого року, після об'єднання кількох інспекцій і служб.

Держпродспоживслужба має право перевіряти дотримання законодавства про захист прав споживачів, здійснювати перевірки і накладати штрафи.

Саме сюди можна звернутися зі скаргою на неналежну якість товарів. Після чого Держпродспоживслужба може провести позапланову перевірку закладу. А ось без скарги служба поки що не може раптово заявитися з ревізією в магазин.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Курку з хробаками купили в супермаркеті

За продукти з невідповідною якістю в магазинах передбачений чималий штраф. Досить поширена ситуація при покупці простроченого товару: гроші магазин повертає без скандалів, а ось зі стелажів продукт так і не прибирають. Інспектори Держпродспоживслужби в таких випадках зможуть приймати рішення, що робити з товаром далі - утилізувати, відкликати з ужитку, припинити виробництво або продаж.

З реалізацію товару, термін придатності якого закінчився, передбачений штраф в розмірі 200% від вартості залишку партії товару, але не менше 5 неоподатковуваних мінімумів (85 грн). Якщо ж повертати гроші за зіпсований товар відмовляються, штраф збільшиться до розміру десятиразової вартості продукту.

У Києві в одній з мереж супермаркетів стався конфуз. Кіт вільно розгулював торговим залом і навіть справляв потребу прямо в ваговий цукор.

Керівництво мережі відреагували лише наступного дня. Запевняють, цукор був утилізований, а ємності продезінфіковані.

Зараз ви читаєте новину «Котячий конфуз: як повернути гроші за зіпсований товар». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 7644
Голосування Якби вибори мера Києва відбувалися найближчим часом, за кого б віддали свій голос?
  • Віталій Кличко
  • Борислав Береза
  • Микола Томенко
  • Марина Порошенко
  • Роман Грищук
  • Олексій Кучеренко
  • Андрій Іллєнко
  • Сергій Притула
  • Юрій Левченко
  • Свій варіант
Переглянути