Четвер, 31 липня 2008 19:38

Холодильник привезли покупцеві о другій ночі

17 липня жителька столиці Олена, 22 роки, купила холодильник у супермаркеті "Ельдорадо" на просп. Визволителів, 17. Заплатила за доставку 50 грн. Покупку жінці привезли додому, на бульвар Лепсе, 28 липня.

— Адміністратор Ігор Бугайов попередив, що на доставку товару в них черга. Пообіцяв, що холодильник привезуть 24 липня протягом дня. Попросив, аби хтось був удома, — каже Олена.

У день, коли мали доставити холодильник, вона взяла вихідний на роботі. Чекала впродовж дня. О 20.00 сама зателефонувала до магазину.

— Товар у нас розвозять дві машини. Одна поламалася — не встигли, — вибачився адміністратор.

Олена обурилася, чому її про це не попередили. Тоді Ігор Бугайов запевнив, що холодильник Олені привезуть наступного дня у зручний для неї час. Домовилися на 19.00. Покупку знову не привезли. І ніхто не попередив, а Бугайов не відповідав на дзвінки. 26 липня жінка знову поїхала в "Ельдорадо". Адміністратора шукала годину.

— Ваш товар уже загрузили. Протягом дня його привезуть, — запевнив Ігор. Ще день Олена провела вдома даремне. Її знову не попередили.

Холодильник нарешті привезли 27 липня о 1.30 ночі.

— Приймайте товар! — передзвонили й сказали вантажники. Було надто пізно, жінка не хотіла будити немовля сусідів. Тому домовилися, що холодильник привезуть 28 липня зранку. Так і сталося. Працівники служби доставки занесли покупку до помешкання, заявили, що у них доставка безкоштовна й грошей не візьмуть.

29 липня Олена зателефонувала директорові "Ельдорадо". Розповіла свою історію. Запитала, чому погано працює доставка та навіщо клієнтові говорять неправду.

— Директор назвався Романом Віталійовичем. Сказав, що в них дійсно зламалася машина. "А все інше, що ви мені говорите, — неправда. Ми завжди обдзвонюємо клієнтів. Повідомляємо, що замовлення не приїде. Ніколи в житті не повірю, що мої працівники такого не роблять", — переповідає жінка розмову.

Керівник магазину додав, що "Ельдорадо" надає 5% знижки покупцеві, до якого товар прибув із запізненням із вини магазину. Олена каже, що більше нічого не купуватиме в цій мережі.

— Якщо це станеться, то замовлятиму таксі. Але відділ доставки обійду десятою дорогою, — обіцяє вона.

Зараз ви читаєте новину «Холодильник привезли покупцеві о другій ночі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 3486
Голосування Якими правами слід наділити жителів Києва без прописки?
  • Безкоштовною медичною допомогою, можливістю безкоштовного навчання дітей у школах та виховання в дитсадках
  • Голосуванням за муніципальну владу
  • Участю в голосуванні щодо перейменувань вулиць і зелених зон, зведення будівель та споруд
  • Громадяни мають вирішувати долю того населеного пункту, де вони прописані
  • Залишити без змін
  • Свій варіант напишіть у коментарях
Переглянути
Погода