У середу "Укрзалізниця" заявила, що Дарницький залізнично-автомобільний міст готовий на 80%.
Під оркестр будівельники опустили на каркас останню 33-метрову металеву балку. За роботою спостерігали віце-прем"єрміністр Андрій Клюєв, міністр транспорту Микола Рудьковський, гендиректор "Укрзалізниці" Володимир Козак і начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин. Чиновники приїхали на урочистості суперсучасним інспекторським потягом "Матриса", який складався із вагона-локомотива.
Першими балкою пройшли чиновники. Нині основна частина мосту, яка пересікає Дніпро, вже готова. Та роботи залишається чимало — треба звести під"їзні шляхи до інженерної конструкції.
— Цього року ми повинні отримати план землевідводів. Аби будувати автомагістраль, слід звільнити по 60 гектарів із обох берегів. На одній лише вулиці Тепловозній треба знести до 30-ти будинків. Міська влада пообіцяла зробити це найближчим часом. Інакше до 2012-го будівництво не завершимо, — каже Вадим Сучков, керівник будівельних робіт.
Він розповів "ГПУ", що з 2004-го на міст витратили 3,3 млрд грн. Зізнається: ця сума могла б бути меншою, якби будівництво "не заморозили" на рік, 2005-го.
Металевий міст заввишки 15 м. Його довжина не більше ніж 2 км. Із часом тут прокладуть дві залізничні колії та побудують шість автомобільних смуг.
Андрій Клюєв запевняє, що новобудова служитиме вірою й правдою "як мінімум століття". Перші потяги через Дарницький міст планують пустити у червні 2008-го. Автомагістраль почнуть будувати 2009-го.
На майданчику розповіли, що останнім часом кияни просяться в будівельників, аби ті пустили їх "на екскурсію мостом". Щоправда, нікого на нього не пускають — вхід охороняють із собаками. Та кореспондентові "ГПУ" вдалося пройтися мостом.
Коментарі