Середа, 28 травня 2008 07:13

1 000 000 000

Стільки гривень витратили разом усі кандидати на посаду міського голови на ведення передвиборної агітації. Про це повідомив голова правління Комітету виборців України Ігор Попов.

— Найбільше коштів пішло в Черновецького, Партії регіонів, БЮТу, Блоку Литвина, Катеринчука та Кличка, — каже Ігор Попов. З його слів, середній бюджет виборчої кампанії основних політичних сил становить $25–40 млн.

— Усі підрахунки приблизні. Ми враховували вартість рекламного ефіру, рекламну площу та зарплати агітаторів. Деяку інформацію отримали із штабів, з якими співпрацюємо, — розповідає "ГПУ" Олександр Черненко, 32 роки, речник КВУ. — Тільки на зовнішню рекламу учасники дострокових виборів віддали близько 10 мільйонів доларів.

Зараз ви читаєте новину «1 000 000 000». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 3488
Голосування Якими правами слід наділити жителів Києва без прописки?
  • Безкоштовною медичною допомогою, можливістю безкоштовного навчання дітей у школах та виховання в дитсадках
  • Голосуванням за муніципальну владу
  • Участю в голосуванні щодо перейменувань вулиць і зелених зон, зведення будівель та споруд
  • Громадяни мають вирішувати долю того населеного пункту, де вони прописані
  • Залишити без змін
  • Свій варіант напишіть у коментарях
Переглянути
Погода