Ексклюзиви
вівторок, 15 жовтня 2019 17:29

З примусами і чаклунами - як рекламували засоби для гоління на початку ХХ століття
15

Показали рекламу засобів для гоління початку XX ст.
Фото: facebook.com/BelleEpoqueUA/
Показали рекламу засобів для гоління початку XX ст.
Показали рекламу засобів для гоління початку XX ст.
Показали рекламу засобів для гоління початку XX ст.
Показали рекламу засобів для гоління початку XX ст.

У мережі показали листівки із рекламою засобів для гоління початку XX ст. Їх розвішували у людних місцях та розміщали в популярних газетних виданнях.

Найбільшим аргументов для відмови від традиційного леза була безпека для шкіри та невисока вартість самого леза, розповідають Хроніки прекрасної епохи.

Безпечні засоби існували з 1876-го. Того року брати Фредерік та Отто Кампфе запатентували бритву Star. Являла собою невеликий шматок прямої бритви, прикріпленої до руків'я за допомогою зажимного механізму. Перед кожним голінням лезо кріпили до спеціального тримача з шкіряним ременем де одночасно й відбувалася заточка.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Зрізані бороди носили в кишенях

Кращу бритву винайшов та запатентував у 1895-му Кінг Кемп Жиллетт, якого можна побачити на одній з листівок. Вона була двухсторонньою та використовувала дешеві одноразові леза, заточені з обидвох боків. До 1901-го вдалося створити перший прототип, а за 2 роки налагодити перше масове виробництво. Найбільшу популярність бритва отримала в період Першої світової війни. Gillette виготовляла їх для військових та продавала за $ 5. Після закінчення війни ціна на виріб не перевищувала $ 1, що збільшило кількість споживачів компанії до десятків мільйонів чоловік.

Незважаючи на грандіозний успіх, компанія майже розорилася під час Великої депресії 1929-го. Сам Жиллетт втратив весь зароблений капітал та невдовзі помер.

Британець Х'юберт Сесіл Бут запатентував порохотяг 30 серпня 1901 року. Він звернув увагу на пристрій, який застосовували у потягах для здування пилу. Диво техніки Бута користувалося скаженою популярністю у Лондоні. Машину замовляли для розваг: леді з вищого суспільства пили чай, спостерігаючи, як службовці чистять килими у будинку.

Зараз ви читаєте новину «З примусами і чаклунами - як рекламували засоби для гоління на початку ХХ століття». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути