Ексклюзиви
пʼятниця, 22 грудня 2017 23:45

Рентген демонстрував свої дослідження на дружині

8 листопада 1895 року вчений створив свій перший знімог за допомогою X-випромінювання Фото: teleradiologia.ru

22 грудня 1895 року німецький фізик Вільгельм Конрад Рентген вперше застосував X- випромінювання на людині. Цей дослід дав змогу отримати один із перших рентгенівських знімків.

На момент відкриття променів Вільгельму Рентгену вже було за 45 років. Відкриття з'явилося у вченого досить випадковим чином. Рентген займався дослідженням зовсім іншого феномену— катодних променів. На той час людство ще не знало такого поняття як електрон, і тому вчений міркував над питанням появи дивного світла під час проходження електронів через катодну трубку.

8 листопада 1895 року вчений створив свій перший знімог за допомогою X-випромінювання. Проте на той момент вчений знаходився в лабораторії в повній самотності, і продемонструвати комусь своє відкриття не зміг. Саме тому Вільгельм Рентген зміг запатентувати свій винахід лише через місяць. Далі фізик почав експериментувати з моментом пропускання променів через різні види твердих тіл та помітив, що пропускна здатність променів залежить від твердості та товщини тіла, пише сайт pravda.ru

Одним із цікавих фактів було те, що перший офіційний знімок вчений продемонстрував на своїй дружині Берті. Знімки її кисті з обручкою були прикладені до статті "Про новий рід променів", котру він 28 грудня 1895 року відіслав до голови Фізико-медичного товариства Вюрцбурзького університету.