понеділок, 16 лютого 2015 11:15

Археологи дослідили корабель, знайдений під землею в центрі Нью-Йорка

Майже п'ять років тому, в липні 2010-го року будівельники, які працювали на місці Всесвітнього торгового центру в Нью-Йорку, знайшли каркас деревяного судна. Його виявили південніше від місця, де стояли вежі-близнюки, на глибині близько семи метрів.

Археологи перевезли залишки судна в лабораторію для вивчення. Справа затяглася, бо фрагменти колод повинні були висихати дуже повільно, інакше б через деформацію і розтріскування не вдалося визначити вік дерева (за річними кільцями). Нещодавно вчені оприлюднили результати тривалих досліджень.

Виявилося, що корпус судна побудували приблизно в1773 році зі столітніх гікорі - дерев, близьких до волоського горіха. Їхня міцна і стійка деревина цінується і сьогодні.

Особливості річних кілець на зрізі колод допомогли не лише датувати знахідку. За допомогою цієї "візитки" дослідники визначили, звідки місце, звідки були привезені. Їхньою батьківщиною виявився район Філадельфії.

До речі, саме звідти був привезений ліс і на спорудження знаменитого Independence Hall - будівлі у Філадельфії, де була підписана Декларація незалежності США. Сталося це приблизно тоді ж, коли побудували корабель.

Зараз ви читаєте новину «Археологи дослідили корабель, знайдений під землею в центрі Нью-Йорка». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua