Ексклюзиви
Понеділок, 26 травня 2008 16:14

Енергетичні напої викликають судоми

Науковці німецького Федерального інституту оцінки ризику дослідили  шкідливість енергетичних напоїв. Напередодні кілька людей померли від того, що вживали змішані енергетики з алкоголем.

Вчені встановили, що напої можуть спричинити порушення серцевого ритму, викликати судоми та проблеми з нирками. Щоб уберегтися, любителям підзарядки радять не змішувати енергетичні напої з алкоголем. Варто також відмовитися від активного заняття спортом після вживання таких напоїв. Дітям і вагітним жінкам їх пити взагалі заборонено.

Зараз ви читаєте новину «Енергетичні напої викликають судоми». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 189
Голосування Як оцінюєте судову систему після вироку Стерненку?
  • Судової системи в Україні не існує. Є телефонне право президента
  • Вбивця і викрадач людей Степаненко отримав те, що заслужив
  • Українська судова система – це Портнов
  • Хто такий Стерненко?
  • Мені байдуже. Я виїхав з країни, або планую це зробити
Переглянути