Ексклюзиви
Понеділок, 05 березня 2007 17:32

"Шкода Румстер" коштує від 12 700 євро

Автор: фото: Євген КОЛЕСНИК
  Спеціалість з продажу авто Олександр Сурсяков демонструє салон ”Румстерс” зі складеними задніми сидіннями
Спеціалість з продажу авто Олександр Сурсяков демонструє салон ”Румстерс” зі складеними задніми сидіннями

Із позаминулої суботи в Україні продають "Румстер" — нову модель сімейства "Шкоди". У столичному Першому автоцентрі "Шкоди" на Нивках (пр-т Перемоги, 67), пояснюють: його створювали з розрахунку на чіткий сегмент покупців.

Модель позиціонують як перше авто для сім"ї. За габаритами та інтер"єром машина має буде зручною для чотирьох чоловік у далеких туристичних поїздках. Розміри дозволяють "Румстеру" почуватися добре і в мегаполісі. Менеджери переконують, що в місті машина витрачатиме не більше 9 л бензину на 100 км.

Поки що в Україну завозять лише "Румстери", зібрані в Чехії, кажуть у салоні "Шкоди". Вони не обладнані звичним для пострадянських країн пакетом "погана дорога". Чеські авто мають занижений кліренс — відстань від дна до дорожнього полотна — 13 см (в українських моделях "шкоди" — 15 см). Амортизатори теж заслабкі для українських доріг. Але найближчим часом "Румстери" збиратимуть на закарпатському заводі компанії "Єврокар". Тоді їх "підженуть" до наших реалій.

Попри це, за перші чотири дні продажу автосалон на Нивках уклав десять контрактів на купівлю нової моделі, каже Михайло Духновський, керівник відділу продажу Першого автосалону "Шкоди". Він переконаний: авто добре продаватиметься в Україні. Менеджер тестував "Румстер" у червні 2006-го року на італійському острові Ельба, де відбував ув"язнення Наполеон. Динаміку, реакцію машини на різке маневрування перевіряли на гірських дорогах Ельби — з крутими поворотами, спусками й підйомами.

Дизайнери поділили салон на водійську та пасажирську зони

Дизайнери зуміли непомітно поділити салон на водійську й пасажирську зони. Такий "фокус" удався завдяки трохи піднятим заднім сидінням. "Румстер" за габаритами схожий на "Фабію". Але конструктори так розмістили задні сидіння, що автор при зрості 1,83 м не діставав колінами передніх сидінь. Ще вище підняли передні скла з боку водія та пасажира. Завдяки цьому вони стали вужчими, нагадують "бійниці" "Крайслера 300С". При цьому дорогу видно не гірше.

У "Румстері" можна трансформувати салон. Якщо зняти задні крісла — вийде фургон з об"ємом 1700 куб. л. А якщо лише заднє середнє місце, а два крайні зсунути — утворюється майданчик для дітей.

Цю модель можна купувати і з прозорим дахом. Але він не входить у базову комплектацію машини й коштуватиме 650 євро. Нову модель оснащуватимуть 3-циліндровими "шкодівськими" двигунами об"ємом 1,2 л. Але виробник прогнозує: найпопулярнішою моделлю двигунів стане 16-клапанний "фольксваґенівський" двигун на 1,6 л.

Машина з двигуном об"ємом 1,2 л і без зайвих "прибамбасів" коштуватиме у салоні 12 700 євро. Набита ж додатковими опціями модель із двигуном у 1,6 л — 23 тис. євро.

Зараз ви читаєте новину «"Шкода Румстер" коштує від 12 700 євро». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода