Виноробна фірма "Волсер Вайн Проджектс" із Південної Африки випустила вино у пляшках із порожньою етикеткою. На білому папірці — лише номер партії та назва бренду "Бланк Боттл" чорними чи червоними літерами. Скло прозоре, видно, якого кольору напій.
50 таких пляшок безкоштовно надіслали постійним клієнтам. Після дегустації вони мали на сайті виробника вгадати, з якого саме винограду виготовили напій. Також назвати ціну, яку готові за нього заплатити.
У середньому за пляшку віддавали 63 грн.
— Я б купив таке вино, бо дуже цікаво, що всередині, — каже киянин 25-річний Михайло Козак. — Ціна нормальна. У київських супермаркетах мало цікавих пляшок, усі стандартні. У Грузії я бачив червоне вино у шкіряному мішечку, схожому на нашу грілку. Він відкорковувався, як шампанське. Упаковка мала звичайну етикетку. Заплатив 500 гривень.
Коментарі