Український ювелірний бренд запускає благодійний аукціон, спрямований на покращення умов навчання в українських університетах. Для цього на сайті бренду Kochut та у соцмережах розмістили три ювелірних вироби для продажу.
"Восени ми провели конкурс на найкращий ескіз прикраси серед студентів українських університетів. Ми обрали три ескізи, згідно з якими виготовили прикраси. З понеділка 8 червня ці прикраси виставимо на благодійний аукціон, який триватиме до 12 червня. 100 відсотків виручених коштів витратимо на закупівлю обладнання для університету переможця", - зазначають організатори.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Kenzo презентував нову версію легендарного аромату
Участь в аукціоні беруть два кулони та каблучка, яку виготовлять за розміром. Стартова вартість одного виробу - 1 долар.
Переможець спільно з університетом, в якому навчається, вирішить, яке саме обладнання потрібно придбати. Закупить необхідне безпосередньо організатор аукціону.
Український бренд опинився у списку Forbes за креативний підхід до створення масок.
Коментарі