Завелика кількість візуальних зображень у дитячих книжках відволікає від тексту і заважає розуміти прочитане.
Таке дослідження американські науковці опублікували в журналі npj Science of Learning.
Учені написали невелику книжку про рибку Френкі та оформили її картинками. Варіантів книжки було два: у першому безліч картинок на яскравому тлі, у другому на ілюстраціях залишили тільки важливі для розуміння розповіді об'єкти.
60 учнів першого та другого класів (діти 5-7 років, які тільки вчилися читати) розділили на дві групи: кожній видали по різному варіанту книжки. Далі школярів попросили прочитати книгу і відповісти на питання (наприклад, як звали героя).
Виявилося, що діти, які читали книжку з мінімальною кількістю ілюстрацій, насправді зрозуміли набагато більше з прочитаного навіть з поправкою на початкові навички читання кожної дитини. З'ясувалося, що, коли картинок більше, діти значно частіше переводять погляд на них із тексту.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Магія символів - музей показуватиме дітям, як писали до появи абетки
Дітям у школі не вистачає підручників, щоб учитися українською мовою. Щоб повністю забезпечити у школах перехід навчання з російської на українську мову, не вистачає підручників 6-го, 8-го і 9-го класів.
Коментарі