Торік зросли онлайн-продажі велосипедів, квитків та ковзанів. Крім того, в інтернеті частіше почали замовляти продукти, засоби гігієни та домашнього вжитку.
Про це розповіли в ефірі "Сніданку з 1+1".
У квітні-червні на онлайн-торгових майданчиках зріс попит на велосипеди, роликові ковзани, садовий інвентар, дитячий транспорт та товари для саду й городу. У липні-вересні українці частіше замовляли квитки на різні види транспорту, товари для школярів та хокею, а також весільні аксесуари. Експерти пов'язують інтерес до спортивного та садового інвентарю сезонністю. А те, що їх часто замовляли у мережі, з карантинними обмеженнями.
Загалом 2020 року українці витратили на покупки в інтернеті 640 млрд грн.
Від початку пандемії серед українців значно зріс інтерес до онлайн-шопінгу. У 2-му кварталі порівняно з 1-м кількість покупок онлайн зросла на 24%. У 3-му кварталі помітний спад на 11%, а напередодні новорічних свят та запровадження січневого локдауну — знову ріст на 29%.
Коментарі