З початку 2020 року частка онлайн-торгівлі у Східній Європі зросла до 10% від загального обсягу роздрібних продажів. Лідером є Україна.
Причиною цього називають карантинні обмеження, які сприяли співпраці продуктових ритейлерів із сервісами доставки.
Продуктовий e-commerce в Україні виріс на 107% порівняно з торішніми показниками. Про це говорять дані дослідження лондонської компанії Euromonitor International, передає Investory News.
За результатами дослідження, найзатребуванішими послугами стали безкоштовна доставка, її відстеження і можливість безкоштовного повернення — за ці пункти проголосували понад половину опитаних.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Де українці найчастіше купують продукти
Також в України найвищий показник приросту в офлайн-ритейлі — близько 5%. При цьому продуктові мережі супермаркетів фіксували зміну поведінки покупців під час карантину. Люди стали частіше купувати в невеликих магазинах.
Експерти відзначають, що продуктовий ритейл активно переходить у невеликий формат. У Східній Європі маленькі продуктові точки показують кращі результати поточного року та, згідно з прогнозом, демонструватимуть їх і надалі. Частка гіпермаркетів знизилася на 2,5% цьогоріч. Вони скорочують площі або трансформуються в супермаркети.
55% опитаних вважають, що тенденція до зростання обсягів онлайн-шопінгу збережеться і після карантину. Однак близько 25% очікують на повернення до колишніх умов.
4% онлайн-підприємців відкрили магазин під час карантину. У половині випадків онлайн-продавці — засновники бізнесу, які працюють самостійно. У 22% є партнери, у 21% — штат до 10 осіб, а у 6% — від 10 працівників.
Коментарі