Ексклюзиви
вівторок, 19 грудня 2017 15:10

Рік як Приватбанк державний: що змінилося для клієнтів

Рік як Приватбанк державний: що змінилося для клієнтів
Приватбанк працює з березня 1992 року. Фото: kp.ua

19 грудня 2016 року націоналізували найбільший комерційний банк України - Приватбанк. Він працює з березня 1992 року. Послугами фінустанови користуються більш як половина українців і юридичних осіб.

Gazeta.ua запитала клієнтів Приватбанку, що змінилося за рік.

Дмитро Чабан, 28 років, менеджер по роботі з ключовими клієнтами:

"Я постійний клієнт Приватбанку. За останній рік особливих змін, збільшення тарифів не було. Щоправда, вирішення питань тепер не настільки активне, як це було раніше. Я замовив міжнародну електронну карту і мені необхідно було зробити SWIFT платіж. Щоб зняти готівку, приїхав до відділення банку. Просидів у загальній черзі. Після того, як отримав карту, довелося знову займати чергу до каси, щоб отримати гроші у національній валюті. Пощастило, вчасно збагнув, що кошти можна перевести на звичайну картку і зняти у будь-якому банкоматі. Мене дратує той факт, що доводиться сидіти у черзі з бабусями, які оплачують комунальні послуги. І це в той час, як необхідна мені операція займає 1-2 хвилини. Складається враження, що для того, щоб вирішити питання потрібно прийти у відділення. Дистанційно вирішити проблему стало важче", - каже Дмитро.

Олександр Демченко, 23 роки, аспірант:

"Не можу сказати, що відчув якісь особливі зміни після приватизації Приватбанку. Вся комп'ютерна частина працює чудово – транзакції проходять дуже швидко. Мобільний додаток радує функціоналом. У своєму кабінеті знайшов декілька корисних фішок, якими раніше не користувався. В основному це побутові речі - оплата комунальних послуг. Кредитами чи депозитами не користуюся, тут нічого сказати не можу. Все ще вважаю Приват найзручнішим з усіх банків України", - наголошує Олександр.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кожен українець заплатив 3 тисячі гривень за порятунок Приватбанку

Олексій Скочко, 32 роки, юрист:

"Я не думаю, що зміна керівництва може вплинути на сервіс Приватбанку. Однак, цього року мав негативний досвід. Потрібно було повернути судовий збір, який через помилку оператора був сплачений на інший рахунок. Адже для оператора, що Київський апеляційний, що Апеляційний суд — одне і те ж. У них навіть реквізити схожі. А Приват для зручності передбачає при введенні перших букв видавати шаблон із подібною назвою установи. У результаті був обраний хибний шаблон і сума у 4 тисячі гривень перерахована не на той рахунок, який мене цікавив. Через 15 хвилин у платіжці я помітив помилку і зателефонував у банк з проханням зупинити платіж. Обіцяли повернути кошти. Але через три дні сказали, що вже пізно. Хоча я регулярно телефонував і запитував про стан справ. Ще три місяці вони розглядали мою заявку. У результаті сказали, що не можуть повернути кошти. Мовляв, вони вже зараховані отримувачем. Чекати три місяці, щоб почути рекомендацію звернутися через держказначейство до суду, куди помилково були зараховані кошти — це занадто. Спілкування з державною установою зайняло у мене два тижні. Причому, спочатку я свідомо не звертався до держказначейства. Гадав, що Приват із зразковим сервісом зможе швидше вирішити питання, ніж держустанова", - розповів Олексій.

Олена Охотнікова, 23 роки, інженер-конструктор:

"Чула багато негативних відгуків про погіршення сервісу. Все можливо. Однак, останнім часом звернула увагу на зміни у програмному забезпеченні. Інтерфейс став набагато зручнішим. Оплатити комуналку тепер дуже просто. Перший раз створюєш шаблон, далі лише перераховуєш кошти. Також мені подобаються соціальні програми, які пропонує банк. Наприклад, по п'ятницях у рамках акції "Щаслива п'ятниця" можна двічі безкоштовно проїхатися у метро", - поділилася Олена.

Київський апеляційний господарський суд Києва підтвердив, що Укртелеком потрібно повернути до державної власності. Компанія входить до бізнесової структури мільярдера Ріната Ахметова. Суд підтвердив рішення суду нижчої інстанції про розірвання укладеного в березні 2011 року за підсумками приватизаційного конкурсу договору купівлі-продажу 92,7% Укртелекому. Позов до суду подав Фонд державного майна.

Зараз ви читаєте новину «Рік як Приватбанк державний: що змінилося для клієнтів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути