2017 року вартість бренду "Україна" досягла рівня 2011 року і становить $68 млрд.
Посилаючись на дані консалтингової компанії Brand Finance, про це повідомила Ольга Хоменко, економічний експерт Українського інституту майбутнього.
2016 року бренд "Україна" коштував $56 млрд.
Найдорожчими брендами серед країн світу стали США ($21 трлн), КНР ($10,2 трлн), Німеччина ($4 трлн), Японія ($3,4 трлн), Велика Британія ($3,1 трлн)
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Найбагатша людина світу за один вечір заробила $6,5 млрд
2017 року найдорожчим брендом став американський інтернет-рітейлер Amazon.
За розрахунками Українського інституту майбутнього, для зростання економіки на 8–10% щорічно, необхідно залучати $20 млрд інвестицій.
Одним із ключових індексів рейтингу є інвестиційне середовище. З падінням притоку прямих іноземних інвестицій зменшується вартість бренду.
Коментарі