Ідею створити власний бізнес підказала подруга, яка принесла спробувати мед з корицею. Три роки тому вклали разом з друзями 20 тисяч гривень на розвиток власної справи. За рік вони окупилися.
Про це розповідає Gazeta.ua співвласниця компанії "мед-шмед" Катерина Свиридова з Києва.
"Гроші пішли на інгредієнти, обладнання, розробку сайту, дизайн упаковки та документацію. Продавати та реалізовувати мед без технічних умов не можна. Відкрили ФОП. На перших етапах замішували мед з харчовими добавками в мене вдома на кухні. Коли бізнес почав приносити невеликий дохід закупили обладнання та орендували окремо приміщення", - каже Катерина.
Виготвлення продукції складається із кількох етапів: підготовка меду і інгредієнтів, стерилізація баночок, перемішування меду з інгредієнтами, розфасовка по баночках, упаковка продукції. Зараз у виробництві дев'ять смаків меду: від імбирного до перцю чилі.
50-грамову баночку продають за 35 гривень.
В основному продукцію купують через соціальні мережі та сайт. Також мед беруть на реалізацію сирні та винні магазини. До м'яких сирів найчастіше купляють з м'ятним смаком. В новорічні свята найбільш розкуповують набір зі всіма смаками.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Топ-5 найоплачуваніших вакансій грудня
За оцінками експертів і дослідницьких лабораторій, з кожним роком частка підробленого товару в Україні збільшується. Залежно від сегменту, фальсифікат на українському ринку досягає 30-70%. Найчастіше підробляють молочні продукти, ковбасні вироби, бакалійні товари.
Коментарі