четвер, 13 травня 2021 12:28

Volia розповіла, що дивилися українці під час локдауну

 

Карантинні обмеження спонукали українців проводити вдома більше часу, ніж зазвичай. Звичні кінозали з попкорном їм успішно замінили стримінгові сервіси з бутербродами. Volia – один із лідерів вітчизняного OTT-ринку, що надає послуги перегляду відео за запитом. Компанія розповіла, які фільми й телепередачі виявилися найзатребуванішими на платформі Volia під час локдауну.

У не найпростіші часи в українців виразний запит на позитив. Топ рейтингу фільмів очолила голлівудська мелодрама "Красуня" – щаслива історія про Попелюшку з 1990-х із неповторними Джулією Робертс і Річардом Гіром. Ми стали набагато більше взаємодіяти з родичами. Можливо, цим пояснюється друге місце вітчизняного гумористичного серіалу "Свати". Йому в спину дихає український комедійний хіт "Скажені весілля" – третє місце. Сімейний перегляд – справжня палочка-виручалочка, якщо у вас діти. Серія захопливих пригодницьких фільмів "Пірати Карибського моря" від Disney взяла на абордаж четверту сходинку. Торгові центри були закриті, але пристрасть до шопінгу і стилю задовольнив фільм "Диявол носить Прада" – п'ята позиція. Слідом розташувалися: кінокомікс "Люди Ікс: Росомаха", прем'єра 3D-екранізації "Король Лев", блокбастер "Земне ядро", історична драма "Робін Гуд" і фантастичний "Джон Картер".

Ті самі тренди простежувалися і в телеперегляді. Абсолютний лідер – 11-й сезон шоу "Холостяк". Друге місце в 11-го сезону "Голосу країни". Музичне шоу "Маска" посіло третю сходинку. Розважальний контент на четвертій позиції розбавили "ТСН. Новини тижня ". Замкнула п'ятірку чергова прем'єра "Вечірнього кварталу". Також у гарячій десятці передачі "Світ навиворіт", "Ліпсінг батл", "Право на владу", "Дизель-шоу" та "Майстер-шеф".

У період локдауну абоненти ОТТ-сервісів Volia спожили 37 699 119 хвилин контенту, а це майже 72 роки безперервного перегляду!

Сандра Крауіня, маркетинг-директорка Volia:

"Локдаун сприяв популярності Volia та наших OTT-сервісів. Разом з тим ми дуже раді, що країна поступово повертається до звичайного ритму життя. Попереду сезон відпусток. А це означає, що Volia можна захопити із собою в подорож і дивитися наш контент в дорозі і на відпочинку. Абоненти Volia можуть просто продовжити користуватися послугою домашнього ТВ в будь-якому іншому місці України, використовуючи наші програми на мобільному телефоні, Smart TV та комп'ютері. Для всіх інших ми пропонуємо просту реєстрацію в нашому застосунку або в Web TV — і контент буде доступним. До літа ми підготували ще більше цікавих новинок і приємних сюрпризів для всіх наших абонентів".

На Volia вже більше як 13 тис. одиниць контенту, виробленого найкращими світовими та вітчизняними студіями. І цей перелік постійно поповнюється прем'єрами. Відео доступне за першим запитом у будь-якій точці України на трьох пристроях одночасно.

Зараз ви читаєте новину «Volia розповіла, що дивилися українці під час локдауну». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі