неділя, 18 березня 2018 12:15

Експерт пояснив популярність ізраїльської учасниці Євробачення

Експерт пояснив популярність ізраїльської учасниці Євробачення
Відео Нетти Барзилай збирає рекорді перегляди в мережі. Фото - Главком

Відео на пісню Toy ізраїльтянки Нетти Барзілай за тиждень зібрало 4,7 млн. переглядів на Youtube. Співачка цьогоріч представлятиме свою країну на Євробаченні.

"Пісня Toy не привертала би до себе уваги, якби не дві особливості. Перша - дивні "курячі" вигуки між куплетами та приспівом, які легко запам`ятовуються. Друга - мотив у приспіві, який багатьом нагадує хіт Seven Nation Army американський рок-гурту The White Stripes", - коментує для Gazeta.ua популярність відео музичний критик karabas.ua Філ Пухарєв . - Зазвичай на Євробаченні більше цінується нестандартний імідж виконавця, ніж його пісня. Хоча перемоги українка Джамали і португальця Сальвадора Собрала два попередні роки ніби зламали цей стереотип. Але якщо це все ще так, то Нетта справді має всі шанси на перемогу. Цьогорічна представниця Ізраїлю — пані огрядна, всім своїм виглядом дає бій усталеним стандартам жіночої краси".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Курячий танець" - пісня учасниці Євробачення-2018 з Ізраїлю підірвала мережу

"20-річний український виконавець Melovin (справжнє ім'я Костянтин Бочаров) переміг у Національному відборі на "Євробачення-2018" завдяки п'яти маніпулятивним чинникам, які привертають увагу глядачів, - каже продюсер Денис Путінцев. - Це класичні п'ять "С" – секс, страх, смерть, скандал, сміх. Melovin з його космічною привабливістю для малоліток, зовнішністю типу Мереліна Менсона і номером із палаючими сходами - найпереконливіше побудував відносини з цільовою аудиторією. Він став для обивателів сценічним адептом п'яти "С".

Зараз ви читаєте новину «Експерт пояснив популярність ізраїльської учасниці Євробачення». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі