
Аудиторія телеканала "Студія "Місто" налічує понад 350 тис. глядачів. Це — заслуга колективу, який за 15 років заповнив інформаційний простір Полтави якісними новинами, цікавими розважальними програмами, реакцією на нагальні проблеми та оперативною допомогою в їх вирішенні.
— "Студія "Місто" заснована 18 травня 2001 року й відтоді працює за ліцензією Національної Ради України з питань телебачення і радіомовлення. Її успішно подовжили 2016-го, — розповідає Олексій Черкас, генеральний директор "Міста". — Перший випуск "Новин" вийшов в ефір 4 червня 2001-го. Сьогодні це наш найпопулярніший проект. Його дивляться близько 170 тисяч полтавців.
"Студія "Місто" працює в ефірі на 27‑му телевізійному каналі. В певний проміжок часу поєднує власне мовлення і ретрансляцію столичного "Тонісу".
— Ми надаємо 9 годин власного продукту для жителів Полтави, Полтавського, Диканського та Машівського районів. "Місто" — телеканал місцевого значення, який інформує про суспільне, культурне та політичне життя, — пояснює Олексій Черкас. — Основним нашим продуктом залишаються новини. Блоки виходять п'ять разів на день, щонеділі маємо підсумкову аналітичну програму "Тиждень". У прямому ефірі в будні виходить інформаційно-розважальний проект "Місто.Ранок". Він зібрав багато шанувальників.
В ефірі телекомпанії програми різного спрямування: від інформаційно-аналітичних, спортивних та суспільно-політичних до культурно-мистецьких і пізнавально-розважальних.
— У серіях програм "Гість міста", "Ділова розмова", "Діалог з…", "Політичний спектр", "Про все з Марійкою Бойко" відбуваються зустрічі з видатними особистостями та обговорюються питання з фахівцями, — продовжує Олексій Черкас. — Своїх шанувальників мають телепрограми тематичного спрямування, зокрема "Ворскламанія", "Спорт", "Погода", "Астрошоу", "Місто-маркет".
— Ми не зупиняємось на досягнутому. Відтепер наш ефір транслюємо на своєму сайті misto-tv.poltava.ua. Це дає змогу не лише жителям Полтави дізнаватись найсвіжіші новини міста та області, а й нашим землякам з інших регіонів та країн бути в курсі життя полтавського краю. Також плануємо розширення мовлення на всю територію області та використання найсучасніших технологій
Попит глядачів, довіра до сюжетів "Новин" визначаються не лише великою кількістю телефонних дзвінків і листів на адресу телеканала, а й пізнаваністю ведучих і журналістів, зацікавленістю рекламодавців.
Коментарі