Ексклюзиви
Пʼятниця, 26 грудня 2014 06:10

"Поводир" зібрав у прокаті найбільше за 20 років

"Поводир" зібрав у прокаті найбільше за 20 років

— Російські фільми навіть бажання не було прокатувати. Та їх представники не дуже й набивалися на наш ринок, — каже Богдан Батрух, 57 років, власник мережі кінотеатрів "Кінопалац". — Частка російського кіно зменшилась, показували лише вартісні картини. Але головна особливість року — нарешті в кінотеатрах почали з'являтися українські фільми.

"Поводирю" ви пророкували 20 мільйонів гривень зборів.

— Картина зібрала вже 14 мільйонів. Це точно більше, ніж інші українські фільми за 20 років. Попереду ще святкові вихідні, у стрічки є шанс досягнути 16 мільйонів — суми кошторису. На фільм Саніна йде не той самий глядач, що і на розважальне американське кіно. Ми вирішили, що його треба прокатувати, як найбільші проекти в Україні. Глядач не бачить жодної технічної різниці між "Поводирем" і фільмом, виробленим у США. Рекламна кампанія "Поводиря" — теж, як у найбільших показах року — 2,5 мільйона гривень.

Підігріває інтерес політична ситуація?

— Трішки ви праві. Але сотні тисяч глядачів не прийдуть у кінотеатр через політичні переконання. На Варшавському фестивалі я говорив із директором другого польського телеканалу. Він був зацікавлений купити "Поводиря" для показу. Бо це правильно зроблений кінопродукт.

Понад 40 мільйонів гривень у нашому прокаті цьогоріч зібрав російський 3D-блокбастер "Вій".

— В історії України це друга каса, після "Аватару" Джеймса Камерона. Можна сказати, що це теж успіх українського кіно. В екранізації брав участь телеканал "Інтер". Якби взявся за нього самостійно — мав би суто український продукт. Це дуже професійно зроблена картина. Інші українські фільми цього року не переходили межу касових зборів у мільйон гривень. Наприклад, "Тіні незабутих предків". Фільм не досконалий. Але нам вдалося привести в кінотеатри саме ту аудиторію, яка йшла на цей фільм, бо він — український. Телебачення теж повинно займатися пропагуванням нашого кіно. Бо якщо ви маєте постійно на головних каналах у прайм-таймі російські фільми з міліціянтами, то глядач ніколи не цінуватиме українського кіно.

Як змінилися смаки українців?

— Тепер нема майже семи мільйонів російськомовних кримчан і проросійськи налаштованих східняків. У Криму, на Донеччині, Луганщині наша мережа втратила 22 кінотеатри. Ці регіони вже не беруть активної участі в українській культурі. В українців настає переорієнтація на європейські, світові зразки. Вразила відвідуваність голлівудського фільму "Лють" із Бредом Піттом. Дія картини відбувається під час Другої світової. Український глядач ототожнює себе із ситуаціями зі стрічки.

Маємо цьогоріч на 1 відсоток більше глядачів. Під час економічних криз відвідуваність кіно навпаки зростає. Так було і в США під час Великої депресії.

Зараз ви читаєте новину «"Поводир" зібрав у прокаті найбільше за 20 років». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі