"Минулої неділі маршрутки №15 узагалі не їздили, — розказує Іван Дмитрович, 60 років, із Черкас. Живе на вул. Гайдара. — Спитав у понеділок кондуктора. Каже, невигідно, мало пасажирів. Цікаво, чи це погоджено з умовами обслуговування цього маршруту? А то виходить так, що їздять, коли вигідно. Буває, доводиться чекати цю маршрутку по 45 хвилин, а то й по годині. Бо кажуть, що на маршруті тільки дві машини працюють. А ще мені знайомий скаржився, що ввечері водії не зупиняються на зупинках "Ротор" і "ЗТА", бо вони малолюдні".
Маршрутки №15 "Гайдара — Гагаріна" їдуть із південно-західного району Черкас вул. Гайдара, на якій розташовані школи №28 і 32. Далі по Ярославській, через центр до мікрорайону Митниця. Перевізником є підприємство "ЧАРЗ-Авто". Дозвіл на перевезення пасажирів видав конкурсний комітет міськвиконкому 1 липня 2008 року. В договорі йдеться про роботу на маршруті шести автобусів, які мають їздити з інтервалом у 11 хв.
— Зриви в роботі цього маршруту справді є, — каже 57-річний Микола Безрідний, виконувач обов'язків начальника управління вуличної інфраструктури, транспорту та зв'язку міськвиконкому. — У понеділок і вівторок були дзвінки від пасажирів. У середу три машини були в ремонті. Вийшли з ладу двигуни. З приводу порушення графіка я розмовляв із директором підприємства Валентином Прохоренком. Попередив: якщо до кінця тижня не наведуть порядок на маршруті, поставимо питання про розірвання договору. Маршрут нерентабельний. Але якщо перевізник його обслуговує, то повинен це робити з дотриманням вимог договору.
За словами начальника автоколони "ЧАРЗ-Авто" 39-річного Юрія Петренка, автобуси не випустили на маршрут, бо були проблеми з двигунами.
— "Полетіли" китайські колінвали. До вихідних на маршруті будуть три автобуси. З понеділка їздитимуть усі. Інтервал між машинами буде не більше 12 хвилин. Стосовно того, що водії пропускають зупинки, були від пасажирів скарги. Я провів збори й попередив, що шоферів будемо карати за таке.
Коментарі