Ексклюзиви
понеділок, 05 червня 2017 07:46

Універсал "Шевроле Круз" купують для міжміських поїздок
3

* Потужність двигуна, к. с./об'єм, л	140/1,4 Коробка передач	Автоматична, 6-ступенева Рульове керування	електропідсилювач Максимальна швидкість, км/год.	195 Прискорення до 100 км/год. с	11,3 Середня витрата палива місто/траса, л	8/6,7 Кліренс, см	16 Вартість, тис. грн	544,56 *Автомобіль, на якому проводили тест-драйв
”Шевроле Круз” має підсилену підвіску й кліренс 16 сантиметрів
По центру торпеди легковика — 7-дюймовий сенсорний монітор мультимедійної системи. Вона відтворює відео із камери заднього огляду, музику із флешки та радіо. Її меню — українською мовою

Оновлений "Шевроле Круз" почали продавати торік. У автомобіля змінена лицева панель, двигун і елементи ходової частини. В найдешевшій комплектації коштує від 393 360 грн.

— Підвіску машини пристосували до поганих доріг і підняли кліренс. Якщо в попередній версії він був 145 міліметрів, то зараз — 160. Замість шести подушок безпеки встановлюють вісім, — говорить продавець столичного "Автоцентру на Кільцевій" 37-річний Сергій. —"Круз" став економніший, бо його почали оснащувати сучаснішими двигунами — такими, як у німецького авто бізнес-класу "Опель Інсігнія". Вони швидше розганяють легковик і добре працюють на газі — якщо встановити устаткування.

Хоча марка "Шевроле" американська, машини для нашого ринку роблять у Південній Кореї на заводі концерну "Дженерал Моторз". "Круз" продають з різними кузовами — хетчбек, седан та універсал. Найдешевші — седани, найдорожчі — універсали.

— Універсал — найпрактичніший для сім'ї, бо має місткий багажник на 500 літрів, — каже продавець. Дає брелок з емблемою "Шевроле" і підводить до коричневого універсала "Круз" у повній комплектації за 544 560 грн.

Автомобіль має масивну, розділену на дві частини решітку радіатора. Над протитуманними фарами — світлодіодні ходові вогні. Вони автоматично вмикаються після запуску двигуна. На даху — металеве кріплення для багажника.

На кожній із чотирьох дверних ручок — невеликі кнопки. Якщо їх натискає людина із брелком у кишені, — відчиняється замок. Задні двері мають глухі кватирки. Завдяки цьому вікна можна опускати повністю. У "Хюндай Елантра" цього ж класу заднє скло до кінця не ховається. У дверцятах багажника вбудована камера заднього огляду. Зображення з неї виводиться на екран мультимедійної системи після увімкнення задньої передачі.

— Це найдорожча версія. На неї встановлюють турбований 1,4-літровий двигун на 140 кінських сил і автоматичну 6-ступеневу коробку передач, — говорить продавець. — У цій машині є всі необхідні функції для далеких поїздок. Наприклад, вбудований у колеса манометр вимірює тиск під час руху і надсилає дані на мультимедійну систему. Можна одразу побачити, чи колеса однаково накачані. Також є система "старт-стоп", яка глушить авто на світлофорах і заощаджує пальне, датчики дощу та світла.

Посадка за кермом зручна. Водійське сидіння можна регулювати за висотою й змінювати рівень поперечної підтримки. Рульове колесо обтягнуте шкірою. На ньому кнопки керування мультимедійною системою, телефонними дзвінками і круїз-контролем. Панель приладів із твердого пластику. По периметру обтягнута сірою тканиною. Це непрактично, бо у вставках із матерії збирається пилюка. Гладке покриття сірого пластику на важелі коробки передач легко подряпати обручкою.

Всі важелі й перемикачі на торпедо розташовані у зручних і звичних місцях. До них довго звикати не доведеться. Є два додаткові "бардачки" — один ліворуч від керма. Другий — над монітором. У ньому прогумована поверхня, на якій не сковзає телефон. Там встановлене гніздо USB, через яке можна зарядити мобільний пристрій. Проте під пасажирським сидінням висувної шухляди, як у дешевшому універсалі "Шевроле Лачетті", не встановили.

Салон автомобіля просторий. Ззаду вільно поміщаються троє дорослих. У людей зростом 190 см голова в стелю не впирається. Нахил спинки заднього сидіння більший, ніж у такій за класом японській "Тойоті Королі". Тому зручніше витримувати довгу дорогу. Над задніми дверима, окрім ручки для пасажира, є кріплення для вішалок із одягом. Якщо спинки сидінь скласти, разом із підлогою багажника утворюється рівна поверхня. Зручно перевозити габаритні вантажі.

Багажник "Шевроле Круз" добре продуманий. Фальш-підлогу можна відчиняти частинами. Це зручно, коли відсік завантажений, а треба з-під неї дістати якусь річ. Праворуч і ліворуч у багажнику — заглибини із пластику. У них добре перевозити речі, які бажано не перекидати — пляшки з рідиною, пакети із соками, пакунки з борошном тощо. У багажнику є розетка на 12 В, металеві гачки й тримачі для закріплення багажу. Біля запасного колеса — квадратні відсіки для зберігання дрібних речей.

Заводжу машину кнопкою, переводжу важіль коробки передач у режим "Драйв" і тисну газ. Педаль дуже чутлива. Після досягнення 50 км/год. вмикається турбіна — авто розганяється швидше. Тяги двигуна вистачає із запасом. Коробка передач перемикається плавно. Має режим імітації ручного перемикання — рух ручки вперед — перехід на вищі передачі, назад — на нижчі. Підвіска автомобіля жорсткіша, ніж у такого за класом японського "Ніссана Сентра", але кермо гостріше — чітко реагує на найменші рухи. У місті авто маневрене. Габарити добре відчуваються завдяки хорошому огляду з водійського місця. Бічні дзеркала охоплюють простір у мертвих зонах. У салонне люстерко видно гірше, ніж в універсалі "Рено Логан".

"Шевроле Круз" підходить для далеких міжміських поїздок — добре керований на швидкості 120–140 км/год., впевнено входить у повороти. Чітко працює круїз-контроль. Після натиснення кноп­ки на кермі сам підтримує задану швидкість. Водій лише повертає рульове колесо.

Якщо у місті середня витрата палива 8 л, то за містом — 6,7–7 л бензину на 100 км.

100 тисяч кіломет­рів має прослужити ходова час­тина "Шевроле Круз" без поломок. Таку гарантію дає виробник. Якщо якась деталь підвіски вийде з ладу до того, як машина матиме такий пробіг, її замінять на офіційній СТО безкош­товно.

4414 уживаних автомобілів завезли в Україну за квітень. Це у чотири рази більше, ніж за цей період торік. Найчастіше заводять французькі "Рено Меган", на другому місці — "Фольксваген Пассат", на третьому — "Шкода Октавія".

Машина сигналить, коли в салоні забуваєш ключ‑брелок

— Це машина на всі випадки життя. Коли збирався купувати авто, хотів максимально практичну модель, — говорить 37-річний Валерій Сичук із Києва. Сім місяців тому купив в автосалоні універсал "Круз" у повній комплектації. Наїздив ним 18 тис. км. — Маю дачу біля Броварів, доводиться постійно щось возити. Ліжко туди з квартири переправив, а місяць тому — пральну машину з магазину. Не дуже зручно, що в багажнику плафон тільки з одного боку. Буває, речами закладеш і розвантажуєш авто в темряві, нічого не видно.

— У "Крузі" багато електроніки. Якось забув ключ-брелок у салоні й вийшов у кіоск, а машина сигналить клаксоном. Кинувся до неї, думав, хтось заліз. А то вона так нагадує, щоб забрав ключ із салону.

Зараз ви читаєте новину «Універсал "Шевроле Круз" купують для міжміських поїздок». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути