Ексклюзиви
Середа, 12 грудня 2012 06:30

"Щоб не потрапляти у пробки, виходжу на годину раніше"

— Після того як купив авто, посварився з родичами та сусідом, став раніше прокидатися, — каже киянин 27-річний Олексій Полинов. Живе на Харківському масиві.

Півроку тому купив новий "Кіа Сід" з автоматичною коробкою передач. Це його перша машина.

— Автошколу закінчив за місяць до покупки. Толком їздити не навчився, а тітка просить звозити її в супермаркет "Ашан" за піском для кота. Там дешевше на 4 гривні. А мені, щоб з'їздити в той магазин і завезти її назад, треба 140 гривень на бензин. Відмовив. Тітка образилася, не розмовляє.

Сусіду Олексій випадково побив машину. Виїжджав зі стоянки біля під'їзду — зачепив бампером двері його сріблястої "Тойоти Камрі". Сусід сидів за кермом, прогрівав авто.

— Я зачепив двері та здав назад трохи. Сусід заметушився, став виходити. Я хотів від'їхати ще назад, але хвилювався й перевів важіль коробки передач у режим "драйв". Протаранив другий раз його машину. Дядько Сергій осатанів — підбіг, почав кричати й гатити кулаком по даху мого авто. Добре, що я закрився всередині.

Страховики відшкодували збитки Олексієві та його сусідові. Бампер "кіа" перефарбовували у фірмовій майстерні. Але працівники техстанції не поставили протитуманні фари, що стояли там раніше.

— Сказали, їх там не було. Зі скандалом забрав у них. Ставив на іншому СТО за 300 гривень.

Олексій помітив, що після купівлі машини жодного разу не хворів. Хоча раніше часто застуджувався.

— Тепер не буваю серед натовпу. Часто бігав мокрий зі спортзалу додому. З автомобілем комфортніше. У друзів на Борщагівці можу засиджуватися до першої-другої ночі. Раніше дивився на годинник, щоб не запізнитися на останню маршрутку і метро. Таксі звідти обходилося 110-130 гривень.

"Кіа Сід" — низька, 14 см від землі, але Олексія влаштовує. Він жодного разу на ній за місто не виїжджав. Багажником теж користується рідко.

— Буває, тижнями не відчиняю його. Магнітолу рідко вмикаю, відволікає. Краще б замість неї навігатор був. Якось не там звернув на розв'язці й намотав зайвих 20 кілометрів.

З автоматичною коробкою передач легше їздити під час пробок і рушати з місця та під гору.

— В автошколі робив це на "механіці". На світлофорі газу трохи не додам і машина глохне. Ззаду всі сигналять. А з "автоматом" — пісня. На газ нажав — автомобіль їде, тиснеш на гальма — зупиняється. Щоб не потрапляти у пробки, виходжу на годину раніше, ніж півроку тому. Доїжджаю до роботи за 30 хвилин.

24-річний Владислав Загородній із села Червона Слобода Черкаського району першу машину придбав торік.

— Жовта "славута" — одна в Черкасах. Брав у тестя мого друга. Точно знаю, авто булу в одних руках, не потрапляло в аварії. Задоволений кольором. Правда, мене на цій машині помічають знайомі, коли треба й коли ні. З роботи раніше не можна втекти — начальство зразу засіче, — каже.

Владислав підремонтував ходову, замінив бензонасос. Самотужки поміняв мастило та фільтри. За півроку в авто вийшла з ладу електросистема і генератор.

— Завів машину, а панель приладів засяяла, як новорічна ялинка. Двірники так швидко працювати почали, думав, вилетять. А потім усе згасло. Авто заглохло. Майстер зремонтував. Але довгий час датчик рівня пального не працював. Заправляв машину наугад. Вираховував кілометраж по карті.

З машиною Владислав став набагато більше встигати.

— На роботу їжджу в Черкаси, потім до матері, до брата змотаюся. Привезти щось із базару чи до родичів — не проблема. У машині великий багажник. І кліренс високий — на бордюр заїжджає тільки так. Лісовими та сільськими ґрунтовками впевнено їздить.

Вчилася на "жигулях" свого колишнього

Жінкам, які тільки починають їздити, краще обирати автомобіль із високою посадкою водія та невеликими габаритами, вважає киянка Лада Кубарєва, 24 роки. Їздить на червоному "Чері К'ю-К'ю".

— Коли висока посадка, кращий огляд. А у маленькій машині точніше відчуваєш габарити, менша ймовірність, що бампером щось зачепиш чи пошкрябаєш.

Лада три роки тому купила потримане авто. Шукала машину з гідропідсилювачем керма, кондиціонером і електричними склопідіймачами.

— З підсилювачем легше паркуватися. Вчилася їздити на "Жигулях-Сімці" свого колишнього. Ох і мучилася. Там усе туго перемикалося. Кондиціонер та пічка теж мають значення. Взимку в тонких колготках холодно, ближче до літа жарко. Важливо, щоб піднімалося вгору сидіння, відстані між педалями були невеликі. Тоді у вузькій спідниці зручно тиснути педалі. А пасок безпеки має регулюватися вгору-вниз. Інакше натиратимуть шию.

 

Зараз ви читаєте новину «"Щоб не потрапляти у пробки, виходжу на годину раніше"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 1162
Голосування Справа Медведчука - це:
  • Спроба Зеленського наростити рейтинг. Медведчука не посадять
  • Початок боротьби з олігархами
  • Піар з одночасним ударом по Порошенку
  • Перерозподіл ринку і потоків
  • Вплив американців
  • Мені байдуже
Переглянути