Оновлену "Мазду 6" продають в Україні з 2018 року. Пропонують у кузовах седан і універсал. Коштує від 705,2 тис. грн.
Домовляюся про тест-драйв. Червоний седан із 19-дюймовими колесами стоїть на парковці компанії "Авто Інтернешнл" на столичному просп. Степана Бандери. Авто у найповнішій комплектації "топвінтер" оснащене атмосферним 2,5-літровим бензиновим двигуном на 194 к. с. і автоматичною коробкою передач.
У машини нова панель приладів, задні фари й більше хромованих накладок. У корпусах бічних дзеркал, над заднім номерним знаком і під передньою емблемою встановлені камери.
Багажник "Мазди", має об'єм 480 л. Петлі його кришки заховані під обшивкою, щоб не заважали багажу. З обох боків — невеликі пластикові ніші для пляшок і банок. Є пасок фіксування вантажу. Під фальш-
підлогою розмістили органайзер із компресором і ремкомплектом шин. Запасне колесо відсутнє.
На задньому дивані вільно помістяться троє дорослих. У підлокітнику в спинці сидіння є два USB-порти, підстаканники і кнопки ввімкнення підігріву сидінь. Це незручно, бо кнопки можна ненароком натиснути. А коли троє пасажирів позаду, то добратися до вимикачів складно.
Заднє вікно за сидінням оснащене сонцезахисною шторою з електроприводом. Керувати нею можна лише з торпеди.
Посадка на водійському кріслі низька. Однак ні бічні стійки, ні козирок панелі приладів огляду не заважають. Торпеда виготовлена з м'якого пластика, обтягнута двома видами шкіри. Дверні карти оздоблені деревом і алюмінієм.
Кнопок на торпеді небагато, усі встановлені в ряд, як у БМВ. Металеві регулятори і перемикачі центральної консолі віддають прохолодою.
Передні крісла зручні, мають електропривід, підігрів, вентиляцію і пам'ять на кілька положень.
Тисну кнопку запуску двигуна, переводжу важіль коробки передач на "драйв" і рушаю. Керування автомобілем гостре, підвіска — середньої жорсткості. Проїзд через лежачі поліцейські та ями в салоні відчується більше, ніж у "Тойоті Кемрі". Проте на поворотах автомобіль значно стійкіший, на нерівностях не розгойдується.
Двигун реагує на натиснення педалі газу без затримки, а передачі перемикаються плавно.
Як тільки авто розігналося на понад 10 км/год, перестав працювати сенсор центрального дисплея — щоб водій не відволікався. На лобовому склі з'явилася проекція з показниками швидкості й вказівниками навігатора.
Проїжджаю столичним Хрещатиком. Змінюю смугу, не ввімкнувши повороту, — і кермо в декілька разів важчає, ніби опирається. Так "Мазда 6" убезпечує водія від випадкового виїзду зі своєї смуги. Час від часу миготять жовтогарячі іконки на краях бічних дзеркал із попередженням про машини в мертвій зоні видимості.
Коли на вул. Богдана Хмельницького пішохід вибіг на дорогу, на лобовому склі з'явилася проекція в червоній рамці — "гальмуйте".
У місті автомобіль споживає близько 9 л пального. На світлофорах і короткочасних зупинках електроніка "Мазди" глушить двигун. Як тільки забираю ногу з гальм, він знову заводиться.
Виїжджаю на Бориспільську трасу. До 100 км/год авто прискорюється за 8 с. При 140 км/год седан добре керований, відчувається запас потужності.
На швидкості до 80 км/год при невеликих навантаженнях електроніка "Мазди 6" відключає два циліндри для економії пального. Тоді споживання падає до 6 л на 100 км.
Дружину дратував низький дах
— Новою "Маздою" найзручніше їздити міжміськими дорогами. Трасою йде, як корабель. Їздив у Львів, сидіння зручні, в них не так втомлююся, — каже Валерій Бублик, 43 роки. Придбав авто у вересні. — Перші тижні дружину дратував низький дах — інколи вдарялася головою об стійку, коли виходила. Зараз звикла.
— До цього ми їздили на "Мазді 6" першого покоління 2006 року випуску. Стара машина, наче на клас нижчою була — при перетині з фурами на дорозі її гойдало, на швидкості понад 120 йшов сильний шум від коліс. Але була зручнішою за нову в місті, бо її кузов сантиметрів на 20 коротший.
Коментарі