Цієї весни зникли з продажу електроскутери. Їх перестали завозили в Україну.
— Розпродували все, що було привезено раніше, — каже 33-річний Євген Федьохін із дніпропетровського магазину "Унікальні речі". Фірма спеціалізується на екологічно чистій техніці. — Такі моторолери користувалися неймовірним попитом.
Електроскутер працює тихіше, ніж моторолери на бензині. Заряду батареї вистачає на 60 км.
— Йому не треба пального та мастила. Підзарядка від звичайної розетки займає 2 години, — розповідає Федьохін. — Ресурс акумулятора — 500 циклів заряду й розряду, це приблизно три роки. Потім його можна замінити.
За підрахунками Євгена, кожний день користування електромоторолером коштує 1 грн.
— Це якщо рахувати витрати на електроенергію, коли заряджаєш раз у два дні. Позаторік і торік ми продавали електромоторолери. А після того, як ввели обов'язкову реєстрацію, їх перестали завозити. Імпортери бояться, що товар не продадуть. Бо в Україні ніхто не знає, як по закону реєструвати електротехніку.
Євген Федьохін звертався до працівників ДАІ. Вони теж не мають схеми реєстрації електромоторолерів.
Середня ціна такого скутера 6 тис. грн.
Коментарі
4