Нові моделі можуть стати гіршими за за попередників через технічні характеристики, а іноді вони стають жертвами помилкових асоціацій. Про це повідомляє портал CarThrottle.
Наприклад, видатний Holden Monaro. Його ніхто не купував у Америці, тому що для цього ринку його перейменували в Pontiac GTO без жодних реплік та подібностей з оригінальним GTO. Незалежно від причин, іноді нові моделі зазнають фіаско у порівнянні з їх попередниками. Ось кілька прикладів, які потрапляють в категорію "Про що вони думали?".
Ford Mustang 1974 року випуску. Автовиробник розумів, що час потужних моторів пройшов. Тому Mustang перетворили в компактний і економічний автомобіль. Хоча спочатку був успіх у продажі, незабаром модель стала посміховиськом колись культової марки маслкарів.
Volkswagen Golf III VR6 1995 р.в. Тут проблема не тільки у падінні якості, порівняно з МК III GTI, а і марність двигуна V6 у хетчбеку. VR6 мав високу потужність, але абсолютно позбавлений балансу і керованості, порівняно з версією GTI.
Mitsubishi Eclipse 2000 р.в. У Mitsubishi вірили, що передній привід і мотор V6 буде кращим, ніж турбований двигун з чотирма циліндрами і привід на всі колеса. Сподівання автовиробника не виправдались.
Ford Thunderbird 2002 р.в. Протягом багатьох десятиліть шанувальники Т-bird просили у Ford перетворення моделі в оригінальний двомісний спорткар, як це було в 1955-1957 роках. Модель Thunderbird 2002 року повинна була знову отримати статус конкурента Corvette (яким оригінальний Thunderbird був у 50-х роках). Натомість вийшов дивний ретро дизайн з млявим розгоном, який навіть не на одному рівні з 47-річною оригінальною моделлю.
Mazda RX-8 2004 р.в. Після RX-7 з роторним твін-турбо, який дуже складний і дорогий в експлуатації, Mazda спробували створити RX-8 з атмосферним роторним двигуном, що б придбати більше широку аудиторію. Новинка втратила весь шарм, яким володіла RX-7.
Коментарі
2