вівторок, 22 травня 2018 14:41

Коли лицива частина є дверима - показали найоригнільнішу ВMW за всю історію
11

ВMW Isetta
Фото: Віктор Фоменко
ВMW Isetta
ВMW Isetta
ВMW Isetta
ВMW Isetta

У Харкові показали майже 200 ретро-автомобілів. 4-й щорічній Ретро-Зліт пройшов на майданчиках арт-заводу "Механіка".

Gazeta.ua пропонує познайомитися з одним із найуспішніших мікроавтомобілів, які виробляли в період після Другої світової війни - ВMW Isetta.

Розробили авто у Італії, а випускали у низці країн, зокрема Іспанії, Бельгії, Франції, Бразилії, Німеччині та Великій Британії. Італійський виробник Isetta вирішив продати ліцензію на виробництво моделі, щоб перейти до випуску престижніших спортивних машин.

Перші версії Isetta мали дуже маленький двигун потужністю 9,5 л. с. Найбільше автомобіль нагадував мотоколяску і не мав задньої передачі. Але низька ціна - 2580 марок і економічність - 3-4 літри на 100 км - зробили свою справу: за 8 років BMW випустив 160 000 машин.

Незважаючи на невигадливість, автомобіль був дуже надійним у технічному плані. Його єдиним недоліком була погана опірність корозії. Всього зробили 3 варіанти Isetta: 2-місні під індексами 250 і 300 і 4-місний під індексом 600, який і представили на Ретро-Зльоті.

Автор: Віктор Фоменко
  ВMW Isetta
ВMW Isetta

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Топ-3 автомобілі, які варто побачити на Харківському РетроЗльоті

"Порівняно з попередницею, модель трохи подовшала і отримала потужніший двигун. Він знаходиться позаду машини. Там же розміщується маленький багажник. Паливний бак на 25 літрів, вага автомобіля - 400 кілограмів. Розганяється до 100 кілометрів. Спочатку у Isetta були тільки одні двері – передні: і для водія, і для пасажира. Відкриваються за допомогою ручки. Коли ви її повертаєте, провертається коленвал, і поршень піднімає двері вгору. Бокові пасажирські двері придумали вже пізніше - у другій версії 1957 року", - розповідає Денис Зорін, представник компанії Central Petrol Station.

Через вагонну компоновку, панорамне скло і округлу форму автомобіль відоміший як "автомобіль-міхур". Були й інші прізвиська. У Німеччині - das rollende Ei (яйце, яке котиться) або Sargwagen (щось на кшталт "труна-автомобіль"). Назва з'явилася через вкрай низьку безпеку машини. У Франції автомобіль називали Yogurt pot (глечик із йогуртом), а в Чилі - Huevito (маленьке яйце).

Автор: Віктор Фоменко
  ВMW Isetta
ВMW Isetta

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вперше показали дивовижний Chevrolet Bel Air із гаража Брежнєва

"Для німецького концерну БМВ Isetta виявилася справжньою знахідкою. Після Другої світової війни БМВ була в повному занепаді: командування союзників заборонило займатися випуском авто. Нависла загроза банкрутства. Німці купили права на виробництво ВMW Isetta і поправили свої фінансові справи", - розповідає Денис Зорін.

Harley-Davidson Термінатора виставили на продаж. Про це повідомілі організатори Icons Legends of Hollywood Auction. Експерти прогнозують, что Harley піде з молотка за $200-300 тис. Аукціон надав небагато інформації про технічний стан байка, однак такий колекційний артефакт, скоріш за все, має близький до ідеального стан.

Зараз ви читаєте новину «Коли лицива частина є дверима - показали найоригнільнішу ВMW за всю історію». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути