Лідери:
Це автокомпанії, які частіше за інших обговорювалися інтернет-користувачами і отримали високий відсоток позитивних відгуків про себе. До категорії увійшли: GeneralMotors (49% позитивних відгуків), Honda (53%) і Toyota (46%).
Претенденти:
Це марки, кількість обговорень яких була нижче середнього, але з високим відсотком позитивних відгуків. До категорії увійшли: Mercedes, Volkswagen, Nissan.
Обговорювані:
Це бренди з вищою, ніж середнє значення, кількістю згадок в Інтернеті, але з низьким відсотком позитивних відгуків. У категорію увійшов лише один автоконцерн - 2-й по величині американський автовиробник - Ford. Як з"ясувалося, думка про нього в учасників дослідження не найпозитивніша.
Невдахи:
Це компанії по випуску машин, кількість обговорень яких була нижча середнього і з низьким відсотком позитивних відгуків. Це категорія виявилася найзначнішою, до неї увійшли 2 марки, що належать GeneralMotors - Hummer і Chevrolet, Chrysler, що входить до складу "детройтської трійки" зі своїм американським брендом Dodge, і німецький BMW.
Ті марки машин, які отримали менше 1% згадок в даному дослідженні, позначені як неактивні і в аналізі не розглядалися, повідомляє auto.newsru.com.
Коментарі