середа, 01 жовтня 2008 14:45

40 млн людей назвали лідерів і невдах серед автомарок

За результатами спілкування 40 млн інтернет-респондентів, американська організація J.d. Power провела глобальне дослідження - класифікувала марки автомобілів по 4-го категоріям.

Лідери:

Це автокомпанії, які частіше за інших обговорювалися інтернет-користувачами і отримали високий відсоток позитивних відгуків про себе. До категорії увійшли: GeneralMotors (49% позитивних відгуків), Honda (53%) і Toyota (46%).

Претенденти:

Це марки, кількість обговорень яких була нижче середнього, але з високим відсотком позитивних відгуків. До категорії увійшли: Mercedes, Volkswagen, Nissan.

Обговорювані:

Це бренди з вищою, ніж середнє значення, кількістю згадок в Інтернеті, але з низьким відсотком позитивних відгуків. У категорію увійшов лише один автоконцерн - 2-й по величині американський автовиробник - Ford. Як з"ясувалося, думка про нього в учасників дослідження не найпозитивніша.

Невдахи:

Це компанії по випуску машин, кількість обговорень яких була нижча середнього і з низьким відсотком позитивних відгуків. Це категорія виявилася найзначнішою, до неї увійшли 2 марки, що належать GeneralMotors - Hummer і Chevrolet, Chrysler, що входить до складу "детройтської трійки" зі своїм американським брендом Dodge, і німецький BMW.

Ті марки машин, які отримали менше 1% згадок в даному дослідженні, позначені як неактивні і в аналізі не розглядалися, повідомляє auto.newsru.com.

Зараз ви читаєте новину «40 млн людей назвали лідерів і невдах серед автомарок». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути