Тарас Токар
ініціатор створення (author created) Світової інтернет-спільноти українців "Україна - Ukraine", громадський активіст, блогер.
29.01.2015
2

Чи "поведуться" полтавці на красиву вуличну рекламу?

Знову "запахло" виборами…

Днями всі мешканці Полтави, які пересувалися містом, не могли не побачити рекламне засилля двох, до недавнього часу нікому невідомих, назв. Саме назв – без закликів, без конкретних результатів роботи, без нічого іншого.

Автор фото: Геннадій Гранько

Усім нам відомо, що у цьому році мають відбутися вибори до місцевих рад. Полтавці обиратимуть депутатів до обласної, міської, районних рад у місті.

Що зробили автори проектів "Нова Полтава" та "Рідне місто. Рідний край" для нашого міста?

Чому вони не вкладають ті шалені кошти у розвиток міста, а вкладають їх у рекламу, а також на утримання дорогих офісів у центрі Полтави?

Скільки ще полтавців будуть "розводити" красивою рекламою?.. Чи не пора полтавцям вже задуматися над тим, для чого розраховані такі проекти? Над тим, на кого будуть працювати власники проектів, які вже зараз почали "викидати" шалені кошти на свою рекламу? Може вже варто почати голосувати за тих, кого ви не побачите на великих рекламних щитах, розставлених по всьому місту?..

P.S. Полтавські користувачі соціальної мережі Facebook 23 січня зробили приблизний підрахунок "біг-бордної" кампанії одного з полтавських проектів. Сума реклами виявилася такою – 640 тисяч гривень. Щоб не бути голослівним, зроблю розшифровку тієї суми: Висвітлення реклами на одному щитові протягом місяця – 1600 грн. Кількість щитів – 40. Тривалість реклами – 10 місяців. Рахуємо разом: 1600 грн. х 40 біг-бордів х 10 місяців = 640000 грн. І це тільки реклама на щитах. А ще будуть яскраві, кольорові листівочки та "багатообіцяючі" газети...

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі