пʼятниця, 24 лютого 2017 07:40

Знайшли три планети, де можливе життя

Американські вчені Національної космічної агенції виявили раніше невідому сонячну систему. Вона має сім планет. Усі обертаються навколо зірки Трапіст-1 у сузір'ї Водолія. Оголосили про це 22 лютого.

Відстань до них сягає 39,5 трлн км. Долетіти можна за 39,5 світлового року.

На трьох із семи планет можливе життя. Там сприятлива температура і є водойми. Це найбільше відкриття за кількістю потенційно населених планет за межами Сонячної системи.

— Тепер питання не в тому, чи знайдемо життя на інших планетах, а в тому, коли зробимо це, — каже помічник голови НАСА 49-річний Томас ­Зорбоген.

Сонячну систему Трапіст-1 відкрили у травні торік. Планети у ній досліджують надпотужні телескопи "Хаббл" і "Кеплер К-2".

— Це відкриття важливе тим, що виявили кілька планет із придатною до життя температурою. Можна спостерігати за однією, а вивчати всі одразу, бо вони однакові, — розповідає старший науковий співробітник астрономічної обсерваторії Київського університету імені Тараса Шевченка 66-річний Анатолій Казанцев. — За стрімкого розвитку технологій люди зможуть долетіти туди не менш як через сотні років. Можна послати радіосигнал. Якщо його потужності вистачить, то найшвидшу відповідь отримаємо через 80 років.

Зараз ви читаєте новину «Знайшли три планети, де можливе життя». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua