Бренд-менеджер португальського агентства Brandia Central, яка займалася розробкою логотипу до чемпіонату світу в Росії, Філіп Робалу, в інтерв'ю журналістам прокоментував своє творіння.
"Чари і втілення мрії - ось основний посил, який несе емблема, - заявив Робалу. - Гадаю, що Росія, як країна, і футбол, як гра, повністю відповідають цій ідеї.
Російська космічна одіссея - найяскравіший приклад того, як найсміливіші мрії можуть втілитися в реальність, досягнення вашої країни у сфері освоєння космосу надихають весь світ. Футбол розкриває ту ж тему, але по-іншому.
За формою емблема повторює обриси трофею, який пізнаваний у всьому світі. Що стосується колірного рішення, то на гаму, виконану в золотом, червоному, чорному і блакитному, нас надихнули шедеври давньоруського мистецтва - передусім ікони.
Ну а верхівка - це і м'яч, і футбол, і космос, і зірки, і нагадування про перший супутник, який запустила Росія".
Нагадаємо, що раніше Тіна Канделакі заявила про те, що якщо довго дивитися на логотип ЧС в Росії - відкриється вихід в інші світи.
Коментарі
2