У ЗИМОВОМУ ОДЯЗІ ВАРТО РОБИТИ АКЦЕНТ НА КОНТРАСТАХ
МОДА – ЦИКЛІЧНА. Зараз багато оголеного тіла. Буде ще більше. А після цього увійде в моду закритий одяг.
ДОВГИЙ ЧАС У МОДІ БУЛИ ДЖИНСИ З ЗАНИЖЕНОЮ ТАЛІЄЮ. Вона опускалася на стегна й нижче. Як на мене, білизна, що виглядає з-під джинсів, коли сідаєш, це – не еротично, а вульгарно. Коли в одязі талія на своєму місці – це класика. А класика – завжди безпрограшний варіант.
ВІЛЬНІ ПІДЖАКИ ЧОЛОВІЧОГО КРОЮ з великими плечима у дусі 1980-х тепер гарно поєднуються з модними у 1970-х брюками-кльош. Але це поєднання має бути з родзинкою. Наприклад, цього сезону модні підстрелені, трохи вище щиколоток джинси-кльош із мереживом по низу холош.
ОДЯГ, ЩО ІМІТУЄ БІЛИЗНУ, – на піку моди. Вишукано виглядають сукні-халати й пальта-халати. Під них одягайте шовкові топи і мереживні бра.
ВУЗЬКУ ДОВГУ СУКНЮ ЧИ БРЮКИ краще одягнути без білизни, якщо вони зроблені з цупкого трикотажу й не просвічуються.
У ЗИМОВОМУ ОДЯЗІ варто робити акцент на контрастах. Можна вдягнути куртку-парку чи громіздкий пуховик на улюблений грубий светр. Зате під ним – шовкова сукня. Вона притягуватиме погляди, породжуватиме бажання зняти з дівчини й пуховик, і светр, і суконьку.
СУКНЯ З МОЄЇ КОЛЕКЦІЇ НА ТЕМУ СМЕРТІ – тілесного кольору, метра 4 завдовжки, мереживо на спині імітує хребет.
У КОЛЕКЦІЇ ПРО СТРИПТИЗ використав еластичні тканини, що на дотик імітують шкіру. Мене цікавило, хто в результаті жертва – стриптизерка чи той, хто дивиться на неї. Дійшов висновку, що жертва – глядач. Бо він стає підвладний.
ТОРІК ВИДАВЕЦЬ ДАНА ПАВЛИЧКО (донька критика Соломії Павличко і внучка поета Дмитра Павличка. – Країна) вдягнула рожевий костюм пудрового відтінку – з колекції про стриптиз. Їй пасував цей колір і фасон. Костюм придуманий для образу чоловіка-жиголо. Спереду на піджаку є прозора кишенька. Через неї видно хустинку. Піджак має виглядати, як із чужого плеча.
В АМСТЕРДАМІ на вулиці червоних ліхтарів спостерігав, як дівчата повертаються з роботи у стрип-барах чи йдуть туди працювати. Дівчина в навушниках, капюшоні та кросівках тягне за собою валізу з костюмами. Макіяж уже сценічний – яскравий, із блискітками. Коли повертається додому, він недбало змитий, розквецяний на очах. Побачив певну оголеність їхніх душ.
ПРОЗОРИЙ ТОП ІЗ ТОНКОГО БІЛОГО МЕРЕЖИВА на подіумі одягають на голе тіло. У магазині його продають із білою шовковою підкладкою. Ковзаючий по тілу шовк – це чуттєво і приємно. Бретельки тонкі: сплетені вручну з нитки атласного шовку.
У 1970–1980-Х РОКАХ у Сполучених Штатах Америки була популярна тема hanky code – система сексуальних фетишів. Завдяки їй знайомилися у клубах. Розробив власну. Головну роль у ній грає бандана й місце, де вона розміщена на тілі. Зав'язана на руці – на зап'ясті чи лікті – значить, людина дає посил, що особливо чутлива до дотику. На нозі – готова до вільних стосунків без зобов'язань. Бандана на спині означає, що людина любить домінувати. На грудях – що підпорядкується у стосунках і сексі. Бандана в задній кишені брюк говорить, що ви – забіяка, непосида.
ДЛЯ КОЛЕКЦІЇ художник Анатолій Бєлов зробив принти. На одному зображена чоловіча шия зі слідами помади від поцілунків. На другому – жінки з квітами у роті замість кляпів. На третьому – чоловік кохається з квітами.
У НОВІЙ КОЛЕКЦІЇ ПІДЖАКИ – ПРИТАЛЕНІ. І трохи задовгі – щоб можна було вдягати під них відверті речі. Наприклад, коротку спідницю. Він прикриватиме її і буде враження, що на жінці, крім піджака, нічого немає.
МАЙБУТНЄ – за чоловічою модою. Зараз вона позбувається рамок. Жінки раніше почали революцію в одязі – вдягнули штани й капелюхи. А чоловіки навіть до спідниці ще не повернулися. Хоча це – їх найдавніший одяг: ряси, тоги, хітони. У комерційних лініях чоловічого одягу з'являються сорочки з мережива.
У БРЕНДІВ є багато паралельних ліній. До пострадянських країн надсилають товари, що відповідають естетичним смакам тамтешніх людей. У Києві ситуація потроху виправляється. Але в райцентрах ще дуже багато старого кітчу. Купуємо одяг "Діор" і "Шанель" у блискітках, хоча на подіумах цих марок – давно інші речі.
ВІТЧИЗНЯНИХ ДИЗАЙНЕРІВ ЧАСТО ЗАПИТУЮТЬ, чому їхні речі не дешевші за світові марки. Бо не маємо таких фінансових оборотів, достатніх для запуску ліній масового виробництва. Шиємо з дорогих матеріалів. В Україні є лише бавовна. Мереживо закуповуємо у Франції, тканини – італійські, швейцарські, німецькі, японські.
Коментарі