Ексклюзиви
вівторок, 08 грудня 2015 22:55

Естетика 90-60-90 відживає. Бо такі параметри в природі є рідко

У МОДІ ЗАРАЗ – НОСИТИ ТУ САМУ РІЧ ЧАСТО

Я – ПРИХИЛЬНИЦЯ ТОГО, ЩОБ МАТИ НЕБАГАТО РЕЧЕЙ, але якісних, в яких комфортно і не соромно з'явитися на людях. Вони не швидко зношуються, мають модні роками силуети. Аналізувала тренди на найближчих два роки: демонстрацію заможності вважатимуть поганим тоном. У моді зараз – носити ту саму річ часто. Так вдягався Стів Джобс – джинси і гольф.

ЗАРАЗ НОШУ ДОВГУ ВОВНЯНУ СПІДНИЦЮ В СКЛАДКУ. Готова в ній ходити щодня. Настане літо – одягну таку саму, тільки конопляну.

НЕ ЖЕНЕМОСЯ ЗА ТРЕНДАМИ КОНКРЕТНОГО СЕЗОНУ. Створюємо речі з великою кількістю ручної роботи. Такий одяг актуальний завжди – як музика Моцарта.

  Христина ПАТИК, 43 роки, менеджер індустрії моди.  Народилася у Львові. Батько – скрипаль, керує оркестром ”Віртуози Львова”. Мати – стоматолог. Закінчила Львівську консерваторію по класу скрипки. Два роки працювала у США в рекламному бізнесі – організовувала презентації медичного обладнання в Чикаго. 1998-го повернулася в Україну. Створює і просуває бренди вітчизняного одягу. Останні півтора року працює з брендом ”Зерно”. Це – модерний одяг на основі етнічного.  Любить плести. Займається карате. Цікавиться книжками з особистісного розвитку.  Має дочок 24-річну Устину – дизайнера інтер’єрів, 11-річну Марію і 4-річну Вероніку. Внукові – 1 рік
Христина ПАТИК, 43 роки, менеджер індустрії моди. Народилася у Львові. Батько – скрипаль, керує оркестром ”Віртуози Львова”. Мати – стоматолог. Закінчила Львівську консерваторію по класу скрипки. Два роки працювала у США в рекламному бізнесі – організовувала презентації медичного обладнання в Чикаго. 1998-го повернулася в Україну. Створює і просуває бренди вітчизняного одягу. Останні півтора року працює з брендом ”Зерно”. Це – модерний одяг на основі етнічного. Любить плести. Займається карате. Цікавиться книжками з особистісного розвитку. Має дочок 24-річну Устину – дизайнера інтер’єрів, 11-річну Марію і 4-річну Вероніку. Внукові – 1 рік

ДЛЯ КОЛЕКЦІЇ використали крій стародавнього одягу – працювали у фондах Музею Івана Гончара. Його різноманіття вражає. Але ми не відтворюємо народний одяг. Намагаємося стилізувати, запозичити його елементи – чи то крій, чи то оздоблення.

ХІТ ЗИМОВОГО СЕЗОНУ ЦЬОГО РОКУ – свити, пошиті за кроєм гуцульських гуні й гуглі. Гуня – це верхній одяг, який шили переважно з овечої валяної вовни. З кількох прямокутників. Такий крій дозволяє оптимально розходувати тканину. Виглядає дуже сучасно: яйцеподібна форма нагадує кокон.

ГУГЛЯ – НАКИДКА. Раніше її можна було купити хіба на антикварному базарі. Ми пошили легшу і м'якішу. Це прямокутник чи квадрат з невеличким вирізом для горловини. Зшитий до половини кусочок утворює капюшон. Цю накидку одягали на сорочку, кептар, сердак. Ми пошили гуглю з вовни з підпушка молодого ягняти. Використовуємо італійську вовну, бо українська поки що неналежної якості. Виготовили кілька штук. Усі продалися. Лишилася одна.

ПОШИЛИ СИНЮ ВОВНЯНУ СВИТКУ ЗА ДАВНІМ КРОЄМ. Вона асиметрична. Має кишеню з одного боку і застібка йде збоку навскіс, із нахилом. Замість ґудзиків – тканинні застібки, які називаються S-мотивами, символами безкінечності. Всі шви повністю виконані вручну. Це може бути і чоловічий крій, хоча річ – жіноча. Верхній одяг на неї одягати не варто. Краще носити на погоду до 10 градусів тепла, не нижче.

Є СВИТКА, яку можна носити на два боки. Якщо одягати рожевим зовні, то виглядає ребристою і графічною, бо обшита чорними нитками. Якщо вдягнути нагору чорним, то стає м'якша – і в кольорі, і в силуеті.

ЕСТЕТИКА 906090 ПОТРОХИ ВІДЖИВАЄ. Бо ці параметри в природі є рідко. Чимало провідних домів моди виставляють манекени великих розмірів і роблять фотосесії з повними моделями. Для нас це добре. Бо найпоширеніші розміри українських жінок – не XS, а L і XL. Як кажуть: жінка без дупи – як село без церкви. Етнічні речі підкреслюють ці форми – вони розраховані на широкі стегна й великі груди. Якщо жінка думає, що має забагато кілограмів, то в наших речах відчує себе природно у своєму тілі.

ПОВНЕ ТІЛО завжди свідчило: жінка – здорова і може народжувати дітей.

СВИТА З КЛИНОПОДІБНИМИ ВСТАВКАМИ ПО БОКАХ ПІДКРЕСЛЮЄ СТЕГНА. На цих вставках ще є прикраси, декори – помпони, або дармовиси. Наша свита з м'якої тканини, а оригінальна, з музею, – з твердої. Клини по боках стирчать і не опадають. Такий одяг можна купувати на розмір більший за свій – він не буде громіздкий.

ХОЧЕМО з дизайнерами з інших країн створювати речі з елементами різних культур. Наприклад, змішувати українські й африканські орнаменти і силуети.

У НАС НЕМАЄ ПРОСТО ВИШИВАНОК. У нас можна купити сорочку, яка має крій вишиванки, до неї надіти намисто – і виглядатимете стильно.

ПРОПОНУЄМО АЛЬТЕРНАТИВУ ТРАДИЦІЙНІЙ ВИШИВЦІ. Дизай­нерка Христина Рачицька в колекції "­Жінки мого роду" зробила макрозйомку борщівської вишивки і перенесла її принтом на тканину – органзу з ефектом мерехтіння. Нашила її на грубу пофарбовану в чорний мішковину. Оздобила оксамитовими стрічками. Цю туніку можна ­одягнути до чорних лляних штанів або з панчохами – як коротку сукню.

ШИЄМО півметрові шапки з карпатської вовни. Треба бути достатньо відважним і епатажним, щоб носити їх. Таку шапку можна формувати – ввігнути всередину.

ВОВНЯНУ НАКИДКУ ДО ШАПКИ створила дизайнер Марічка Парипа-­Юрнюк. Нефарбована вовна. Пришиті рукави з тонкої вовняної тканини. Вона надзвичайно тепла. У ній багато естетичного шарму. І це не відтворення давнього крою, це – дизайнерський силует.

ШИЄМО СПІДНИЦІ З ТКАНИН, які не зношуються і не кошлатяться – їх можна у спадок передавати. Є спідниця з креп-вовни, оздоблена по низу оксамитовою смужкою, як робили в середині минулого століття.

ПОДОЛИ конопляних спідниць оздоб­люємо мережкою.

  S-подібні застібки на свиті символізують безкінечність. До такого одягу пасує масивне намисто з природних матеріалів
S-подібні застібки на свиті символізують безкінечність. До такого одягу пасує масивне намисто з природних матеріалів

Є СПІДНИЦЯ З ІТАЛІЙСЬКИХ ­КОНОПЕЛЬ. Має брижі: складки, густо зібрані нитками за принципом, як збиралися горловини й рукави-пухлики народних сорочок. Навіть підгин зроблений у вигляді мережки – виторочено й по низу спідниці йдуть декоративні зубчики.

ЕКСКЛЮЗИВНО виглядає спідниця з вовняного трикотажу, на яку набито малюнок олійними фарбами: майстер вирізьблює на дерев'яній формі орнамент, наносить на нього фарбу й перебиває на тканину.

НА ДОВГУ СПІДНИЦЮ бордового кольору майстриня клала живі квіти, трави, папороть – і зверху вибілювала не закриті квітами ділянки тканини. Під травами залишалася фарба. Абсолютно живий орнамент. Тканина червона, а висвітлені частини – жовті. Кожен створений відбитками рослин на спідниці малюнок – унікальний.

СВІТЛИЙ ОДЯГ стильно доповнюють дерев'яні намиста, зачорнені природним способом: дерево спочатку вимочене, потім копчене, а потім – сушене на сковорідці. Намистини подібні до вуглинок. Але одяг не бруднять.

ДИТЯЧУ СУКНЮ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДРІБНОЇ МОТОРИКИ шила дизайнерка Ліля Микитяк. Призначалася для дівчинки з особливими потребами. До подолу пришита капронова стрічка з бісером усередині, щоб його можна було теребити. В кишеньках є забавка – маленька металева пташечка на шнурочку. Сукня за принципом Марії Монтессорі, яка 100 років тому започаткувала методику розвитку неповносправних дітей. Потім перенесла її на здорових. Це давало фантастичні результати.

Зараз ви читаєте новину «Естетика 90-60-90 відживає. Бо такі параметри в природі є рідко». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути