Сергій Довгопол, 32 роки, співзасновник компанії "Дрова бобра":
— У середньому даємо знижки 20 відсотків. Улітку проводили акції, щоб конкурувати з іншими фірмами. Знижки допомагають продавати. Я сам завжди на них полюю. Найбільше зекономив на джинсах. Закривався фірмовий магазин, і ціни знизили на 80 відсотків.
Євгеній Мезинцев, 33 роки, засновник майстерні гамаків "Лайтвей":
— Пропонуємо знижку 15–20 відсотків. Це або сезонні, або якщо клієнт замовляє певний набір товарів. У нас невелика націнка. Маєш обирати — пропонувати великі знижки чи чесну ціну. Ми вибрали останнє. Сам користуюся знижками часто. У "чорну п'ятницю" купив джинси в американському інтернет-магазині зі знижкою 70 відсотків. Із доставкою обійшлися в 20 доларів. В Україні коштують 100. Часто купую в іноземних інтернет-магазинах спортивне спорядження. Коштує вдвічі дешевше, ніж в Україні.
Наталія Григорович, 32 роки, власниця квіткової крамниці:
— Сезонні знижки ніколи не робимо. Вони розраховані на ситуативних клієнтів. Знижками маємо приваблювати постійних клієнтів. Скидаємо 10‑20 відсотків від ціни. У такий спосіб показуємо, що цінуємо покупця. Сама за знижками найбільше купую одяг.
Коментарі