За тиждень до початку Великого Посту Синодальний інформаційно-просвітницький відділ УПЦ розмістив на вулицях столиці незвичайні лайт-бокси.
"Головне в піст - не їсти один одного", - це не тільки відома фраза в середовищі вірян, авторство якої губиться в століттях, тепер це ще й рекламні слогани на вулицях Києва.
На них - портрети митрополита Володимира, предстоятеля УПЦ і короткі афоризми про сенс посту: "Піст-це строгість до себе і милосердя до ближнього", "Піст-це свято незалежності від матеріального".
"У ці дні ми нарешті повинні стати незалежними від політики, незалежними від економіки, незалежними від гріха й всі свої сердечні прагнення звернути до Бога", - пояснив ідею прес-секретар предстоятеля Української православної церкви протоієрей Георгій Коваленко.
Подібна акція - новий підхід в інформаційній політиці церкви. До цих пір церква ставала об"єктом інтересу ЗМІ під час великих релігійних свят або візиту патріарха Кирила, коли сам по собі інтерес преси може бути не релігійним, а культурологічним або навіть політичним.
Тепер Синодальний інформаційний відділ УПЦ намагається порушити традиційну релігійну тематику в ЗМІ, яка обмежується однією лише обрядової стороною життя церкви. Церква існує не для того, щоб освячувати паски або яблука, а для того, щоб змінювати людські душі, впевнені в УПЦ.
Коментарі
1