Сьогодні ми пропонуємо вам ознайомиться з історією німецького плаката кінця ХІХ- початку ХХ століття. Саме на цей період припадає його найбільший розквіт. Зараз ситуація дуже змінилася. Але мистецтво плаката як і раніше приваблює.
У тридцяті роки XIX століття німець Алоїс Зенефельдер (Johann Alois Senefelder) вдосконалив метод літографічної друку. На професійному масовому рівні його першою освоїла Франція, яка стала, таким чином, родоначальницею плакатів.
Протягом своєї історії плакат виконував найрізноманітніші функції: від просвітницьких завдань до прямолінійної політичної агітації. Він був і зразком високого мистецтва, на виставки якого запрошував, і звичайним рекламним оголошенням. Однак плакат відбива дух часу. Плакати кидалися в очі і захоплювали людей. Часом їх навіть крали, поки ще клей не встигав висохнути.
Сьогодні плакат як комунікативний засіб поступився своїми позиціями іншим медіа-формам. Так, за словами директора ессенського Музею німецького плаката Рене Гронерта (Rene Grohnert), плакат як носій реклами перебуває лише на четвертому місці. Нині він найчастіше використовується разом з іншими видами медіа.
Коментарі