На Тижні високої моди в Парижі одним із перших колекцію представив Дім моди "Кашарель". Йому виповнилося 50 років. Засновник Жан Бруске 1958-го назвав компанію на честь маленької пташки кашарель, яка живе на півдні Франції. Нині компанія представлена в 40 країнах світу. Для показу вийшли 50 моделей — на честь ювілею "Кашарелі".
Показ Жана-Поля Готьє, 56 років, відкрило тріо танцюристів. Дизайнер запевняє, що для одягу рух є вкрай важливим.
— Сукня на плічках мертва. Живим одяг роблять танцюристи, — вва-жає він.
На початку 80-х Готьє створив колекцію, присвячену пластиці тіла. Тоді вперше вивів на подіум моделей у сукнях-корсетах. Це привернуло увагу співачки Мадонни. Відтоді костюми для шоу замовляє лише в Готьє. 1990-го дизайнер розробив для неї бюстгальтер із двома конусами. Того ж року від СНІДу помер партнер Готьє, Френсіс Менуж. Нині модельєр живе сам.
У Парижі Готьє показав сукні до колін. Гострі комірці прикрасив дрібним мереживом. На одній сукні зобразив фото дизайнерки Соні Рікель. Це був його подарунок до 40-річчя Дому моди "Соня Рікель". Готьє каже, що дизайнерка вплинула на нього.
78-річна Соня Рікель аплодувала його колекції стоячи. Її часто називають "жінкою без віку". До світу моди вона потрапила випадково. Коли 1962-го завагітніла, найбільшою проблемою для неї був вибір одягу.
— Я мріяла про ніжний светрик, який підкреслив би мій живіт.
Соня Рікель створила ескіз сірого светра й пошила його. Наступного року показала колекцію суконь для вагітних. Невдовзі її називали "королевою трикотажу". Донька Рікель, 44-річна Наталі, працює дизайнеркою в Домі моди матері.
Головний дизайнер іспанської марки "Леве" Стюарт Віверс одягнув колекцію на пластмасових манекенів. Убрання можна мацати, фотографувати й розглядати зблизька.
— Такої вседозволеності не зустрінеш на жодному шоу, — дивується російська модель Наталя Водянова, 26 років.
61-річна дизайнерка Вів"єн Вествуд зібрала в об"ємні плаття й спідниці величезні шматки тканини.
— Таке враження, що вона не використовувала голок та ниток, — зауважує актриса Софі Коппола після показу.
Вествуд називають божевільною майстринею. На одному з перших її дефіле тіла манекенниць були розмальовані фарбами, а волосся вимащене брудом. На головах ледь трималися громіздкі капелюхи з мішковини та пір"я. 1983-го в Парижі дизайнерка показала сукні, трикутні рукави яких діставали підлоги. Вествуд подобається багатьом скандальним зіркам. З-поміж її клієнтів — Ґвен Стефані, Мік Джаґґер, Наомі Кембелл.
Найепатажнішим критики називають показ бельгійського дизайнера 51-річного Мартіна Марджела. Він обмотав обличчя моделей тканиною тілесного кольору. А за сумочки та ремені "трималися" зображення долонь.
Марджелу в світі моди прозвали "дизайнером, якого ніхто не бачив". Він не виходить на подіум, не фотографується й не дає інтерв"ю. Пояснює це тим, що не хоче відволікати уваги від своїх колекцій.
Коментарі