У середині серпня в Києві на вул. Велика Васильківська, 129, відкрили фірмовий салон-магазин аудіо-техніки японської фірми "Ямаха". Продають акустичні системи, домашні кінотеатри, підсилювачі, музичні центри та DVD-програвачі.
— Шкода, що такого салону не було раніше, — каже 44-річний киянин Андрій Розсоха. — Позаторік купував акустичну систему потужністю 100 Ват. Довелося замовляти систему потрібної конфігурації у приватній фірмі. Друзі порадили купити "Ямаху", їхню акустику вважають кращою в середньому класі — за чистотою звучання перевершує "Філіпс", JVC.
Тоді систему "Ямаха" в жодному із магазинів чоловік не знайшов.
— До цього нашу аудіоапаратуру продавали у звичайних торговельних мережах, — розповідає Олег Чеботарьов із салону"Ямаха". — Купити її можна було не скрізь. Та й новинки потрапляли на їх полиці через кілька місяців після презентації в Японії. Із відкриттям окремого салону цей процес скорочується до кількох тижнів.
На полицях салону-магазину найновіша техніка із цьогорічного каталогу. У скляній вітрині тонка настільна аудіосистема "Ямаха TSX-100" із вбудованими динаміками. Вона дає змогу слухати радіо, CD-диски чи записи із МР-3-плеєра в невеликій кімнаті. Поряд стоять невеликі колонки. Щоб слухати музику, їх підключають до ноутбука чи мобільного телефона через USB-дріт. Пізніше продаватимуть бездротові колонки, які з"єднуються із телефоном чи лептопом через блютуз.
Колонки та підсилювачі продають окремо. Тому можна підібрати акустику залежно від призначення й розміру кімнати. У салоні є демонстраційна зала. Тут можна перевірити звучання колонок.
Крім техніки "Ямаха", у салоні продають техніку фірм "Піонер", "Тошиба", "Танной", "Аудіо Про".
Коментарі