Facebook змінить алгоритм новинної стрічки для боротьби з провокаційними заголовками. Про це повідомляє УНІАН.
Численні скарги користувачів змусили соціальну мережу змінити механізм складання новинної стрічки. Користувачі були незадоволені тим, що заголовки статей вводять в оману або не містять ключову інформацію, змушуючи читача клікнути.
Неінформативними та провокаційними заголовками вважають такі: "Вона заглянула під диванну подушку і побачила це... Я був в шоці!", "Собака облаяла листоношу, його реакція була незрівнянна" , "Він поклав часник в черевики перед тим як лягти спати, в те, що сталося далі, неможливо повірити".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook створюватиме літаки на сонячних батареях
Компанія виділяє 2 типи "клікбейт"- (від слів сlick (клікнути) і bait (принада) заголовків.
Це заголовки, які не дають заздалегідь зрозуміти зміст матеріалу ("Ви не повірите, хто спіткнувся і впав на червоній доріжці") і заголовки, які перебільшують значущість нотатки ("Чи правда, що яблука шкідливі для вас?").
Компанія проаналізувала десятки тисяч подібних матеріалів, і створила алгоритм, що працює за аналогією зі спамфільтром в електронній пошті. Він може виявляти фрази, що часто зустрічаються в клікбейт-заголовках і визначати сторінки, які регулярно публікують такі замітки.
Тепер публікації сайтів і сторінок у соцмережі з поганою рекомендацією рідше з'являтимуться в стрічках користувачів.
Нагадаємо, що у Facebook з'явився багатомовний редактор публікацій.
Коментарі