вівторок, 30 серпня 2016 09:10

Вибори в інтернеті та інформаційний дауншифтінг - експерти розповіли про майбутнє PR-технологій

Вибори в інтернеті та інформаційний дауншифтінг - експерти розповіли про майбутнє PR-технологій
www.open-vision.ru

За 20 років комунікації зазнають суттєвих змін. Вибори можуть проводити в інтернеті, рекламні кампанії переконуватимуть людей придбати їхню продукцію на нейрорівні. Професіонали настільки вивчать поведінку споживачів, що зможуть "передбачати" смаки аудиторії.

Про це в коментарі Gazeta.ua розповіла Олена Дерев'янко, партнер Агентства PR-Service, кандидат економічних наук.

"Надмірна кількість інформації розділить людей на декілька таборів. У когось виникне захисна реакція й він вивчатиме медіаграмотність. Хтось стане інформаційним дауншифтером - ігноруватиме новинний і комерційний інформаційні потоки. Будуть люди, не здатні до критичного мислення та аналізу - вони найлегше піддаватимуться переконанню", - продовжила Олена Дерев'янко.

У майбутньому зміниться спосіб споживання та донесення інформації. Через вживлювані чіпи люди зможуть моментально зчитувати інформацію. Традиційні ЗМІ еволюціонують у нові формати.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У мережі з'явилася зворушлива соціальна реклама про єдність України

"Хочеться вірити, що репутації приділятимуть більше уваги. Оскільки в новому інформаційному світі, де все про всіх дізнаватимуться одночасно, маніпуляції стануть дорогими, - наголосила піарниця. - Хоча не виключений сценарій, за яким людство остаточно піде у віртуальну реальність і там продовжить свої комунікаційні війни".

Суттєво зміняться політичні технології та переконання виборців. Вибори можуть проходити в інтернеті або віртуальній реальності.

"За останні 100 років людство досягло успіху в політичних технологіях. Спочатку США, Радянський Союз і фашистська Німеччина робили неможливе через вплив політичного плаката. Зараз телевізійна реклама теж досягає свого пілотажу. Передвиборча кампанія Обами показала, що можна вести пропаганду навіть на нейрорівні. Коли відомі зірки співали його доповідь - вони через слова й музику доносили до свідомості різні політичні гасла", - розповів Денис Богуш, політтехнолог, директор PR-агенції Bohush Communications.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Airbus створить літаюче таксі з автопілотом

За 20-30 років вибори виграватимуть за допомогою вірусних технологій та комп'ютерних ігор. Зменшуватимуться слогани, а в один звук чи літеру вкладатимуть цілі поняття.

"Тенденція зменшення слоганів до одного слова продовжиться і надалі. Політичні кампанії робитимуть на одній букві. Повідомлення зменшиться до мінімуму - в майбутньому це будуть зовсім короткі фрази: вигуки, букви", - наголосив експерт.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 25 000 грн дають за хвилинну рекламу

До 2040 року щодня відбуватимуться тисячі відкриттів і проривів, а людський мозок не встигатиме за цим.

"Ці відкриття можуть призвести до демонетизації. Тобто все, за що ми звикли платити, буде безкоштовним. Особливо в сфері послуг. Бренди можуть зникнути як поняття", - пояснила Іветта Делікатна, співзасновник філії Університету сингулярності в Україні, радник Міністерства інформаційної політики.

Розвиток штучного інтелекту змушуватиме людину шукати нові сфери діяльності.

"Людині залишиться те, що найскладніше буде зрозуміти штучному інтелекту - емоції, стосунки, нові смисли, творчість. У цій сфері Україна має істотний потенціал. Ми орієнтовані на відносини, креативні, трішки архаїчні, тому нам буде не складно підтримувати ці функції", - додала Іветта Делікатна.

Зараз ви читаєте новину «Вибори в інтернеті та інформаційний дауншифтінг - експерти розповіли про майбутнє PR-технологій». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути