Ексклюзиви
пʼятниця, 03 жовтня 2014 20:01

Україна об'їхала Кремль на Крюківському вагоні

Україна об'їхала Кремль на Крюківському вагоні

Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ), економічний стан якого інакше як плачевним не назвеш, знайшов все таки можливість встати на ноги. До того ж зробив це красиво, з дотриманням усіх правил організації крупних тендерів, що негласно діють в Росії. Простіше кажучи, топ-менеджмент заводу корумпував ключових чиновників адміністрації Санкт-Петербурга, що впливають на результат недавно оголошеного тендеру на постачання північній російській столиці 15 восьмивагонних складів для метро вартістю 6,7 млрд рублів (близько 150 млн доларів).

Нагадаємо, конкурс проводить ДУП "Петербурзький метрополітен", який в рамках програми губернатора Санкт-Петербургу Георгія Полтавченка з оновлення міського транспорту планує протягом 2015-2019 років замінити всі старі склади.

Як повідомило джерело в КВБЗ, українське підприємство дуже давно готувалося до цього тендеру, провели ряд зустрічей як із Кіровським заводом, який виступить партнером КВБЗ, так і з керівництвом Адміністрації Санкт-Петербурга.

Сказати, що подібне замовлення важливе для КВБЗ – значить, не сказати нічого. Останніми роками найбільше вагонобудівне виробництво в Україні фактично простоювало. Найбільший державний оператор залізничних перевезень "Укрзалізниця" сам зазнає серйозних труднощів, тому нових вагонів не замовляє дуже давно ("швидкісні" "Hyundai", що постійно виходять з ладу, можна не враховувати – вони стали лебединою піснею українського транспортного відомства). За останній рік КВБЗ не випустив жодного пасажирського вагону, а виробництво вантажних вагонів скоротилося на 66,1%. Падіння виробництва спричинило скорочення наполовину заробітної плати працівників, а їхня кількість станом на 1 липня поточного року скоротилася на тисячу.

Без перебільшення можна сказати, що отримання замовлення на постачання метровагонів означає порятунок для одного з найбільших експортерів Східної України. І як тут вкотре не здивуватись діловій хватці топ-менеджменту Крюківського заводу? Зрозуміло, що Росія не була б Росією без корупції, але ж треба й підхід уміти знайти.
В цілому ж, враховуючи непросту політичну ситуацію, успіх вагонобудівельників викликає захоплення: російські бюджетні гроші працюватимуть на розвиток і конкретного підприємства, і вітчизняної економіки. І зрештою все це сприятиме ослабленню путінського режиму.

Зараз ви читаєте новину «Україна об'їхала Кремль на Крюківському вагоні». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути