Модельєр Вікторія Бекхем опублікувала лукбук нової колекції осінь-зима 2015. Представлені в каталозі наряди знову чарівні, вражають простотою крою та оригінальністю, але, в той же час, спосіб презентації товарів викликав у модників безліч питань. Акцент у рекламі був зроблений не на моделей, а на одяг, саме тому було вирішено фотографувати манекенниць як би без свідомості або зовсім "мертвими". Автори провокаційної ідеї заявили, що таким чином намагалися відтворити стиль під назвою "героїновий шик", який був популярний в 90-х роках завдяки моделі Кейт Мосс.
До речі, автором фотосесії став фешн-фотограф Колін Доджсон.
"Останні чотири сезони ми запрошуємо фотографів самостійно інтерпретувати колекції Вікторії і створити лукбук так, як підказує їм їх творче бачення, - розповів представник Бекхем. - У цьому сезоні ми працювали з фотографом, який має абсолютно унікальний стиль роботи. Він і став автором цієї серії знімків для колекції зима-осінь 2015 ".
У прес-релізі говориться, що нова колекція була створена для "вільних духом і веселих" людей, також в новинках простежується "незалежність дівчат від Вікторії Бекхем":
"Колекція пронизана духом свободи і веселощів. Ключові елементи виконані з класичних тканин (твід, шкіра), які химерним чином поєднуються і грають, щоб вийшли свіжі і сучасні моделі. Кольори насичені і сильні: яскраво-рожевий, криваво-червоний, васильково-синій. Вони протиставлені класичної монохромного гамі, щоб створити сильні, але при цьому жіночні силуети ".
До речі, 40-річна Бекхем - не перший дизайнер, хто у своїх лукбуках використовував ідею "мертвої моди". У 2008 роки Марк Джейкобс представив рекламу, де моделі були зображені лежачи на підлозі в позі ембріона.
Коментарі